Στην επόμενη φάση της δραστηριοποίησής της, εισέρχεται η ελληνική startup επιχείρηση με την ονομασία Pockee, η οποία εδώ και περίπου επτά μήνες έχει λανσάρει στην ελληνική αγορά μια πρωτοποριακή εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, με την οποία ο κάθε καταναλωτής μπορεί να εξαργυρώνει κουπόνια που βρίσκονται επί της συσκευασίας προϊόντων, απευθείας από το κινητό του.
Όπως τόνισε σε σημερινή ενημερωτική συνάντηση, ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ και πωλήσεων Ζήσης Τσαϊρέλης, η εταιρεία προχωρά σε νέες συνεργασίες με αλυσίδες των Super Market και συγκεκριμένα ανακοινώθηκε η συνεργασία με τα καταστήματα Μασούτης στη Βόρεια Ελλάδα, τα οποία αριθμούν περί τα 250.
Ξεχωριστή σημασία έχει για την εταιρεία και η συνεργασία με την Cosmote, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε. Στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι η συνεργασία με 2000 καταστήματα έως τα τέλη του 2015 από τα 1200 σήμερα.
To Pockee, η εφαρμογή για κουπόνια σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα προχωρά σε σημαντικές κινήσεις ανάπτυξης. Πιο συγκεκριμένα, απέσπασε νέα επένδυση 400.000 ευρώ από το Jeremie Openfund II, ενώ προχώρησε και στην ανανέωση τόσο του περιεχομένου, των λειτουργιών, αλλά και ολόκληρης της εικόνας του Pockee.
Επειτά από 7 μήνες ζωής, το Pockee, η εφαρμογή που ανέπτυξε μια 100% Ελληνική start up, ανανεώνεται και βάζει πλώρη για νέους προορισμούς. Έχοντας περισσότερους από 30.000 χρήστες από τους πρώτους κιόλας μήνες, η εφαρμογή που φιλοδοξεί να είναι η «έξυπνη τσέπη» του Έλληνα καταναλωτή ανανεώνεται ριζικά, αξιοποιώντας την εμπερία των τελευταίων 7 μηνών, αλλά και την πολύτιμη γνώμη των ανθρώπων που την εμπιστεύτηκαν. Μέχρι σήμερα το Pockee έχει εντάξει στο δίκτυο του 14 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με περισσότερα από 1.200 καταστήματα, και περισσότερα από 30 brands, προσφέροντας περισσότερα από 170 κουπόνια για είδη καθημερινής χρήσης, ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα, στις επόμενες ημέρες θα ενταχθεί στο δίκτυο του και η αλυσίδα Μασούτης ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για συνεργασία και με την Cosmote
Με νέα εταιρική εικόνα αλλά και πολύ πιο φιλικά προς το χρήστη γραφικά, το Pockee θέλει να δώσει στον χρήστη την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα κουπόνια σούπερ μάρκετ είτε από το σπίτι του είτε στο κατάστημα, και να κερδίσει την αξία των κουπονιών του σε μετρητά. Επίσης, ορισμένα από τα νέα χαρακτηριστικά που κάνουν ξεχωριστή την εφαρμογή είναι ότι μπορεί να χρησιμποιηθεί στα καταστήματα ακόμη και χωρίς σήμα κινητού (είτε λόγω μειωμένης κάλυψης είτε λόγω έλλειψης πακέτου δεδομένων), ενώ ο καταναλωτής μπορεί να προετοιμάσει τα ψώνια του κάνοντας την αντίστοιχη λίστα κουπονιών, να προσθέτει αγαπημένα καταστήματα και κουπόνια μειώνοντας δραστικά τον χρόνο αναζήτησης.
Λαμβάνοντας την νέα επένδυση 400.000€ από το Jeremie Openfund II, η ομάδα του Pockee φιλοδοξεί να εδραιώσει την παρουσία της στην Ελλάδα, καθώς και να κάνει το πρώτο βήμα προς μια μεγάλη αγορά του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με μια αλυσίδα σουπερμάρκετ και 2-3 προμηθευτές στην Αγγλία.
Ο κ. Ζήσης Τσαϊρέλης δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που η προσπάθεια των τελευταίων 7 μηνών αποτυπώνεται σε μια εξαιρετικά πιο εύχρηστη για τον καταναλωτή εφαρμογή, αλλά και δικαιώνεται από την ανανέωση της εμπιστοσύνης των επενδυτών μας. Με τα παραπάνω εφόδια κοιτάμε το 2015 με μεγάλη αισιοδοξία, εντός και εκτός συνόρων».
Σημειώνεται ότι το Jeremie Openfund II έχει ήδη επενδύσει 100.000€ τον Απρίλιο του 2014, οπότε πλεόν η συνολική συμμετοχή του στο Pockee ανέρχεται στα 500.000€. Ο Γιώργος Τζιραλής, Εταίρος στο Openfund, είπε:«Είναι πολύ σημαντικό μια Ελληνική επιχείρηση να δημιουργεί λύσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο».