- Από μερικές εκατοντάδες επιχειρήσεις το 2019, σε περισσότερες από 13.000 το 2023, με τη μέση ετήσια αύξηση αυτών που εντάσσονται στην πλατφόρμα να αγγίζει το 135%.
- Πάνω από 100% η μέση ετήσια αύξηση του τζίρου των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, μέσω της πλατφόρμας της Wolt, από το 2019 μέχρι το 2023.
- Νέα διαθέσιμα εργαλεία προώθησης και ανάπτυξης προσφέρει η εταιρεία, ανακοινώνοντας τα Hybrid Delivery & Wolt Ads.
Περισσότερες από 13.000 επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα να αυξήσουν τον τζίρο και τις παραγγελίες τους, μέσω της συνεργασίας τους με την πλατφόρμα της Wolt, κατά τη διάρκεια του 2023. Χαρακτηριστικό είναι πως ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ξεκίνησε από μερικές εκατοντάδες το 2019, παρουσιάζοντας μέση ετήσια αύξηση της τάξεως του 135%, για την τετραετία 2019-2023.
Παράλληλα, η μέση ετήσια αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, μέσα από την πλατφόρμα της Wolt, ξεπέρασε το 100% για την τετραετία, ενώ και η αύξηση των εισερχομένων παραγγελιών ήταν αντίστοιχη, επιβεβαιώνοντας έτσι τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχει η Wolt στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Η Wolt, ήδη από την έναρξη της λειτουργίας της στη χώρα μας το 2019, έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της σε ολοένα και περισσότερες ελληνικές πόλεις, φτάνοντας σήμερα ήδη τις περισσότερες από 40. Ταυτόχρονα, συνεχής είναι και η αύξηση των επιχειρήσεων που εντάσσονται στην πλατφόρμα, διευρύνοντας τις επιλογές των χρηστών σε εστιατόρια και προϊόντα λιανικής, με τη Wolt να μετατρέπεται χρόνο με τον χρόνο στον απόλυτο προορισμό για όλες τις ανάγκες των καταναλωτών, αποτελώντας σήμερα ένα “shopping mall” στην τσέπη του καταναλωτή.
Την ίδια στιγμή, η Wolt βελτιώνει και εμπλουτίζει συνεχώς τις υπηρεσίες και τα εργαλεία που διαθέτει, για την καλύτερη εξυπηρέτηση, προβολή και στήριξη των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Έτσι, προχωρά στο λανσάρισμα δύο νέων εργαλείων: το Hybrid Delivery και τα Wolt Ads.
Η Wolt λανσάρει το Hybrid Delivery!
Στο πλαίσιο της διεύρυνσης και αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών της, η Wolt λανσάρει το Hybrid Delivery, ως μία επιπλέον επιλογή παράλληλα με το self-delivery, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην πλατφόρμα για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης. Αυτό το νέο εργαλείο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλέγουν μεταξύ της αξιοποίησης του δικτύου συνεργατών διανομέων της Wolt ή του δικού τους προσωπικού διανομέων, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται το ότι οι επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο στο πώς προχωρούν με την αποστολή των παραγγελιών, έτσι ώστε να κάνουν τη βέλτιστη επιλογή με βάση το τι είναι πιο συμφέρον λειτουργικά και οικονομικά.
Wolt Ads στη διάθεση των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων!
Παράλληλα, η Wolt προχωρά και στο λανσάρισμα του εργαλείου Wolt Ads, τόσο για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (Wolt Ads for Merchants), όσο και για brands (Wolt Ads for Brands), προκειμένου να συνεισφέρει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ενίσχυση της προβολής των επιχειρήσεων που υπάρχουν στην πλατφόρμα. Έτσι, με αυτό το εργαλείο συνδυάζεται η καλύτερη προβολή των επιχειρήσεων που επιλέγουν να το αξιοποιήσουν, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύψουν νέα venues και προσφορές, ενώ πραγματοποιούν τις αγορές τους.
Η Wolt μετρά μέχρι σήμερα πάνω από 36 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στην πλατφόρμα της, σε 28 αγορές παγκοσμίως και σε πάνω από 500 πόλεις. Στόχος της είναι να συνεχίζει να αυξάνει τον αριθμό των εξυπηρετούμενων χρηστών, των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων και των πόλεων στις οποίες δραστηριοποιείται, ενώ παράλληλα βελτιώνει τις διαθέσιμες υπηρεσίες και τα εργαλεία για την καλύτερη προβολή και στήριξη των επιχειρήσεων που επιλέγουν να εντάσσονται στην πλατφόρμα της.