Ειδήσεις
Home / Top Slider / Creta Farms: Νέες συνεργασίες στο εξωτερικό εντός του 2ου εξαμήνου

Creta Farms: Νέες συνεργασίες στο εξωτερικό εντός του 2ου εξαμήνου

Συμφωνία συνεργασίας -αδειοδότησης, με βάση το μοντέλο που έχει ακολουθήσει στην Αυστραλία, θα ανακοινώσει το επόμενο διάστημα η Creta Farms, αυτή τη φορά στην Ευρώπη, πάντα για τη σειρά αλλαντικών Εν Ελλάδι. Αυτό ανακοινώθηκε μεταξύ άλλων, κατά τη χθεσινή παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Η Creta Farms, σε συνέχεια της επισημοποίησης της συμφωνίας χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, βρέθηκε ενώπιον της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, την Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016, στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, όπου και πραγματοποίησε την ετήσια παρουσίασή της. Κατά τη διάρκειά της, αναλύθηκαν τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, η παραγωγική της δραστηριότητα, οι σημαντικότερες εξελίξεις της τελευταίας χρονιάς καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξής της.

Ο κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. της Creta Farms, κατά την τοποθέτησή του παρουσίασε τις δραστηριότητες της εταιρείας κάνοντας μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν της. Αναφερόμενος τόσο στο παρόν όσο και στις προοπτικές ανάπτυξης του Ομίλου στο μέλλον, σχολίασε: «Θεωρώ ότι έχουμε χτίσει μια στερεή βάση, πάνω στην οποία μπορούμε με σιγουριά να θέσουμε και να αναπτύξουμε τα πολυδιάστατα σχέδιά μας. Στόχος μας ήταν πάντα η πρωτοπορία και με αρχές την καινοτομία και την ποιότητα, σκοπεύουμε να πορευτούμε και μελλοντικά».

Ο κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Creta Farms, αναφέρθηκε στα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας και έδωσε έμφαση στη στρατηγική μετατροπή της Creta Farms από εταιρεία αλλαντικών σε εταιρεία τροφίμων. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Η καινοτομία ήταν ανέκαθεν στο DNA της εταιρείας μας. Είναι το στοιχείο που μας έκανε να ξεχωρίσουμε από την αρχή της πορείας μας και εκείνο που μας κάνει να διαφέρουμε σημαντικά από τους υπόλοιπους παίκτες στην κατηγορία μας. Στρατηγικός μας στόχος παραμένει η παρουσίαση νέων προϊόντων που θα καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, ενισχύοντας παράλληλα τη δραστηριότητα μας στις αγορές του εξωτερικού».

Ο ίδιος ανέφερε ότι πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, εντοπίζονται και στο μέτωπο των snacks με την επωνυμία «Mini» τόσο στην Ελλάδα, αλλά κυρίως στο εξωτερικό μέσα από εξαγωγές. «Η παγκόσμια αγορά των snacks ανέρχεται γύρω στα 400 δισ. ευρώ και ο ανταγωνισμός περιλαμβάνει πολύ υψηλά θερμιδικά προϊόντα. Το δικό μας σνακ μπορεί να έχει παγκόσμιο μέλλον, επεκτεινόμενο όχι μόνο μέσα από τις μεγάλες αλυσίδες των super markets αλλά και μέσα από μικρότερα σημεία λιανικής. Μπορούμε να διεκδικήσουμε ένα ποσοστό στην παγκόσμια αγορά» ανέφερε. Ήδη μάλιστα προς την κατεύθυνση αυτή, αναμένονται εξελίξεις μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2016, καθώς υπάρχουν επαφές σε μια σειρά από χώρες.

Συνεχίζοντας, τη σκυτάλη έλαβε ο κ. Κωνσταντίνος Φρουζής, Γενικός Διευθυντής και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Creta Farms, ο οποίος ενημέρωσε το κοινό για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου της εταιρείας, τονίζοντας την επέκταση της εταιρείας στις αγορές του εξωτερικού.  Ο κ. Κωνσταντίνος Φρουζής, ανέφερε: «Το παρόν και το μέλλον της Creta Farms εδράζεται στη δέσμευσή μας για παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, βασισμένα σε παγκόσμιες πατέντες, τα οποία θα μας δώσουν τη δυνατότητα να μετατραπούμε σε εταιρεία τροφίμων.  Ήδη έχουμε επεκταθεί στα τυροκομικά καθώς και στις κατηγορίες του snack και των έτοιμων γευμάτων. Απώτερος στόχος μας παραμένει φυσικά η περαιτέρω διεθνοποίηση της εταιρείας μας είτε μέσω της εξαγωγής τεχνογνωσίας, μια επιτυχημένη μέθοδος που έχουμε ήδη εφαρμόσει σε αγορές του εξωτερικού, είτε μέσω απευθείας εξαγωγών».

Τέλος, ο κ. Δημήτρης Χατζηγιαννίδης, Chief Financial Officer του Ομίλου Creta Farms παρουσίασε στους παρευρισκόμενους τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, σχολιάζοντας: «Κατά τη χρήση του 2015 και παρά το δυσχερές οικονομικό κλίμα που επικράτησε ιδιαίτερα κατά το Β’ εξάμηνο με την εφαρμογή των capital controls, η Creta Farms κατάφερε να διατηρήσει τόσο τους όγκους όσο και την αξία των πωλήσεων της στα ίδια επίπεδα με το 2014 ενώ παράλληλα αύξησε τα μερίδια της στην Ελληνική αγορά αγγίζοντας το ηγετικό ποσοστό του 29,7% (Οκτώβριος 2015). Οι δείκτες και τα μεγέθη της εταιρείας βελτιώνονται και πορευόμαστε σύμφωνα με το επενδυτικό σχέδιο που έχουμε εκπονήσει τόσο προς την ΕΙΒ (European Investment Bank) όσο και στους δείκτες στόχους που έχει θέσει η εταιρεία σε βάθος πενταετίας όπου όλοι είναι με γνώμονα την επίτευξη καλύτερου EBITDA και αυξημένων ελεύθερων ταμειακών ροών».