Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Με νέα και ανανεωμένα brands στη HORECA

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Με νέα και ανανεωμένα brands στη HORECA

Νέα και ανανεωμένα brands παρουσίασε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στην 11η έκθεση Τροφίμων και Ποτών ΗΟ.RE.CA. Η εταιρεία συμμετείχε στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χρονιάς με ανακοινώσεις νέων προϊόντων και ηχηρή προβολή του υφιστάμενου χαρτοφυλακίου. Στο ανανεωμένο περίπτερο, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το διευρυμένο και ισχυρό χαρτοφυλάκιο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας το οποίo περιλαμβάνει 18 εμπορικά σήματα, εκ των οποίων 10 εγχώριας παραγωγής.

Συγκεκριμένα και όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην έκθεση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εξελίσσει περαιτέρω την μάρκα Tuborg  λανσάροντας την Tuborg Lemon Soda, με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία καινοτομεί και δημιουργεί νέες εναλλακτικές επιλογές αναψυκτικού για τους καταναλωτές.

Με ανανεωμένη εικόνα έκαναν την εμφάνιση τους και τα ηγετικά brands μπύρας του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Σε συνέχεια σημαντικής επένδυσης η μπύρα Mythos παρουσιάστηκε με ανανεωμένη ετικέτα καθώς και με νέα φιάλη easy open που αποτελεί αποκλειστική καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα. Αντίστοιχα, αναθεωρήθηκε και η εικόνα των FIX Dark και FIX Weiss που εντάσσονται σχεδιαστικά στην οικογένεια FIX HELLAS.

Επίκεντρο της παρουσίας της εταιρείας αποτέλεσε η και παγκόσμια  πατενταρισμένη καινοτομία DraughtMaster™ η οποία αναφέρεται ότι έχει αλλάξει τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς μπύρας απαντώντας.

Δυναμική ωστόσο ήταν η παρουσία και των λοιπών εμπορικών σημάτων Carlsberg, Guinness, Corona, Somersby, Grimbergen με γευστικές δοκιμές, προωθητικές ενέργειες και εκδηλώσεις για τους επισκέπτες της έκθεσης.

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πάρις Σκανδάλης, Διευθυντής Marketing  της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας: «Σε συνέχεια μιας ιδιαίτερα απαιτητικής χρονιάς συνεχίζουμε την επιτυχημένη μας πορεία, σταθερά προσηλωμένοι στο στόχο μας για τη δημιουργία καινοτόμων και ποιοτικών προϊόντων που απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών».