Ειδήσεις
Home / Top Slider / Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ και νέα προϊόντα το 2016

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ και νέα προϊόντα το 2016

Την κυκλοφορία νέων προϊόντων, την επέκταση των εξαγωγών και την περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων η στρατηγική της διοίκησης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2016, μέσα από την υλοποίηση επενδύσεων άνω των 12 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, η διοίκηση της εταιρείας είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένη από την πορεία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κατά το περασμένο έτος, καθώς μέσα σε μία χρονιά με πολλές αντιξοότητες κατάφερε να πετύχει αύξηση κερδοφορίας κατά 50% με τα EBIT να διαμορφώνονται σε 10,5 εκατ. ευρώ και αύξηση μεριδίου κατά 0,5%, φθάνοντας πλέον το 29%.                        A_ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗΣ_CEO_OZ

Όπως αναφέρθηκε, η πορεία αυτή επιβεβαιώνει τη δυναμική της νέας εταιρείας (51% όμιλος Carlsberg και 49% οι κ.κ. Γ. Χήτος και αδελφοί Γκρέκη) που δημιουργήθηκε με τη  συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Ειδικότερα, η αύξηση της κερδοφορίας αποδίδεται στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την συγχώνευση των δύο εταιρειών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.

Θετικό πρόσημο  κατέγραψε και  ο κύκλος εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε  €142 εκατ. αυξημένος κατά 4% και μάλιστα  σε μια συνολικά φθίνουσα αγορά η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας παρουσίασε πτώση της τάξης του 6%.

Ομαλά επίσης και χωρίς καμία παρέκκλιση συνεχίστηκε εντός του 2015 η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας που για την πενταετία 2015 -2019 ανέρχεται συνολικά σε €50 εκατ. Στη διάρκεια του έτους υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους €7 εκατ. που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων marketing και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων.

Το 2016 και στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου, η εταιρεία κυκλοφόρησε ήδη στην αγορά το νέο Tuborg Lemon Soda,  ένα καινούργιο προϊόν με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού, ενώ η συγκεκριμένη σειρά αναμένεται να ενισχυθεί και με νέες γεύσεις. Επιπλέον, η μπύρα Mythos, με ανανεωμένη και καινοτόμα συσκευασία easy open, ενισχύει τη θέση της στην αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ ανανεωμένη εικόνα παρουσιάζουν και οι FIX Dark και FIX Weiss.

Στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας για το 2016 περιλαμβάνονται επίσης ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων, αλλά και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού της και η επέκταση σε νέες αγορές. Ειδικότερα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη ολοκληρώσει δύο νέες συνεργασίες στις αγορές της Αυστραλίας και της Αμερικής με την τελευταία να επιτρέπει την περαιτέρω διείσδυση της μπύρας FIX στην συγκεκριμένη αγορά.

Με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2015 και της επιχειρηματικής στρατηγικής για το τρέχον έτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης δήλωσε σχετικά: «Το πάθος και η δέσμευση των ανθρώπων  μας την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης που ανακοινώνουμε σήμερα -παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν στη χώρα μας, το 2015, δοκίμασε τις αντοχές πολλών κλάδων. Τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας. Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας, αλλά ευρύτερα στην οικονομία».

Περαιτέρω ο κ. Καραφυλλίδης εκτίμησε ότι μετά την περυσινή πτώση, φέτος η συνολική αγορά μπύρας θα είναι ελαφρώς θετική, γεγονός στο οποίο αναμένεται να συμβάλλει και η εξυγίανση που συντελείται στο χώρο του λιανεμπορίου.