Ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα στοιχεία για τις καταναλωτικές συνήθειες σε Γερμανία και Πολωνία, περιλαμβάνονται στα ενημερωτικά σημειώματα –εκθέσεις των ελληνικών γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων σε Βερολίνο και Βαρσοβία, αντίστοιχα.
Ειδικότερα, για την αγορά της Πολωνίας αναφέρεται ότι η μπύρα αποτελεί το δημοφιλέστερο προϊόν σε πωλήσεις τροφίμων και ποτών, μεταξύ των Πολωνών καταναλωτών.
Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, η οποία και αφορά στην περίοδο Δεκέμβριος 2013 – Νοέμβριος 2014, για τα δημοφιλέστερα σε κατανάλωση τρόφιμα και ποτά, η μπύρα κατατάσσεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Πολωνών καταναλωτών, οι οποίοι και ξόδεψαν συνολικά 14,5 δις ζλότι (περίπου 3,5 δις ευρώ) για την αγορά της. Στην δεύτερη θέση κατατάσσεται η βότκα με συνολικές πωλήσεις 10,3 δις ζλότι (2,5 δις ευρώ), στην τρίτη θέση κατατάσσονται τα τυριά με 5,4 δις ζλότι (περίπου 1,32 δις ευρώ), ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι χυμοί και τα αναψυκτικά με συνολικές πωλήσεις στα 3,6 δις. ζλότι (περίπου 880 εκατ. ευρώ).
Σε ότι αφορά την Γερμανία, αναφέρεται ότι σύμφωνα με στοιχεία της γερμανικής Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο αριθμός των βιολογικών αγροτικών μονάδων στη Γερμανία μεταξύ 2003 και 2013 αυξήθηκε κατά 30%.
Συγκεκριμένα σε σύνολο 285.000 αγροτικών επιχειρήσεων το 2013, οι 18.000 (ή 6%) είναι βιολογικές μονάδες. Ομοίως, την ίδια χρονική περίοδο οι εκτάσεις που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 43%. Συγκεκριμένα, το 2013 η χρήση γης από βιολογικές γεωργικές επιχειρήσεις ανήλθε σε 1 εκατ. εκτάρια περίπου, έναντι 731. 000 εκταρίων το 2003.
Εν αντιθέσει με τη σημειούμενη διαρκή αύξηση των μονάδων βιολογικής γεωργίας, ο συνολικός αριθμός των αγροτικών μονάδων στη Γερμανία μεταξύ 2003 και 2013 παρουσίασε ισχυρή μείωση 32%, παρά το γεγονός ότι στο σύνολο οι καλλιεργήσιμες αγροτικές εκτάσεις σημείωσαν μικρή μόνο μείωση 2%.