To περιοδικό σελφ σέρβις διοργανώνει την Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015, το ετήσιο συνέδριο διαλόγου ηγετικών στελεχών των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών FMCG, με στόχο την ανάλυση των εξελίξεων στον κλάδο και τη χαρτογράφηση της εικόνας του στο άμεσο μέλλον. Κεντρικός ομιλητής του σελφ σέρβις CEO Forum 2015 θα είναι ο Justin King, ο «ανατρεπτικός» retail leader, επί δεκαετία CEO της Sainsbury’s (2004 – 2014).
Ο Justin King έγινε ευρύτερα γνωστός στο πεδίο του management για την επιτυχημένη δεκαετή ηγεσία του στη Sainsbury’s. Επανασύνδεσε την εταιρεία με την 145ετή ιστορία της και πέτυχε τον στόχο να την επαναφέρει στην κερδοφορία, παρά την οικονομική ύφεση που
ενέσκηψε εν τω μεταξύ στη χώρα. Η Sainsbury’s υπό την καθοδήγησή του πέτυχε 36 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης και απέκτησε ξανά τη φήμη της. Για τις υπηρεσίες που προσέφερε στον κλάδο του λιανεμπορίου, του αποδόθηκε το 2011 ο τίτλος «Commander of the Order of the British Empire» (CBE). Μεταξύ των διακρίσεων που έχει κατακτήσει συγκαταλέγονται επίσης: Η απονομή του τιμητικού
βραβείου «Α Decade of Excellence in Business», στο πλαίσιο των National Business Award της Daily Telegraph, η ανάδειξή του ως «Most Admired Business Leader» από το Management Today, και η παρουσία του ως «Most Impressive Businessman της Μεγάλης Βρετανίας» στην έκδοση με τους σημαντικότερους ηγέτες του κλάδου, του «Captains of Industry Report», της IPSOS-MORI.
H συνεργασία του Justin με την Sainsbury’s ξεκίνησε το 2004. Σχεδίασε και εφάρμοσε ένα πλάνο που ονομάστηκε: «Making Sainsbury’s Great Again», με στόχο να ξαναφέρει την εταιρεία πίσω στις ρίζες της, επανακτώντας παράλληλα τις αξίες επικοινωνίας με τους πελάτες και το προσωπικό. Για τους πρώτους έξι μήνες, ο King αφοσιώθηκε στο να ακούει και να επικοινωνεί με πελάτες και προσωπικό. Είναι χαρακτηριστικό πως στις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν καταγράφηκαν από απόψεις πελατών στον εκπληκτικό αριθμό των 250.000!
Ο Justin συνέχισε τη συγκεκριμένη τακτική καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του, λαμβάνοντας μέχρι και την πιστοποίηση της
ομάδας του για την προσωπική γραπτή επικοινωνία του με 2,9 πελάτες κατά μέσο όρο κάθε ημέρα! Το πλάνο που εφάρμοσε είχε
ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 55% σε μια δεκαετία.