Στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το περυσινό τρίμηνο διαμορφώθηκαν τα έσοδα α’ τριμήνου της Nestle, κυρίως εξαιτίας των χαμηλών επιδόσεων στη Βόρεια Αμερική, καθώς ο κολοσσός καταναλωτικών αγαθών αντιμετωπίζει υποτονική ανάπτυξη παγκοσμίως και αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Οι πωλήσεις στο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 21 δισ. ελβετικά φράγκα (21 δισ. δολάρια) σε σχέση με τα 20,9 δισ. φράγκα στο α’ τρίμηνο του 2016. Η οργανική ανάπτυξη, η οποία δεν περιλαμβάνει τις επιδράσεις των νομισμάτων, από εξαγορές και πωλήσεις, διαμορφώθηκε στο 2,3%.

Τα αποτελέσματα αναφέρεται ότι υπογραμμίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Nestle και άλλες εταιρείες καταναλωτικών ειδών, συμπεριλαμβανομένης και της απουσίας οικονομικής ανάπτυξης. Η Nestle επιβεβαίωσε ότι αναμένει οργανική ανάπτυξη μεταξύ 2%-4% το 2017.