Ειδήσεις
Home / Top Slider / Nestle: Ανακοίνωσε μείωση κερδών -Θετική πορεία για τη Nestle Ελλάς

Nestle: Ανακοίνωσε μείωση κερδών -Θετική πορεία για τη Nestle Ελλάς

Η Nestle ανακοίνωσε σήμερα περαιτέρω επιβράδυνση των πωλήσεών της το 2016 και εκτίμησε ότι η ανάπτυξη θα παραμείνει υποτονική το 2017, υπερτονίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες καταναλωτικών αγαθών εν μέσω άτονης ανάπτυξης σε βασικές αγορές.

Ο ελβετικός κολοσσός στα καταναλωτικά αγαθά, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι μάρκες Nesquik, Puppy Chow και Stouffer, ενημέρωσε ότι οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 89,5 δισ. ελβετικά φράγκα αυξημένες κατά 0,8%,  ελαφρώς χαμηλότερα των προσδοκιών των αναλυτών. Τα καθαρά κέρδη για το έτος υποχώρησαν σε 8,5 δισ. φράγκα, από 9,1 δισ. το 2015.

Οι οργανικές πωλήσεις, οι οποίες εξαιρούν τις διακυμάνσεις των ισοτιμιών, τις εξαγορές και τις εκποιήσεις, αναπτύχθηκαν μόνο κατά 3,2% από 4,2% το 2016, σηματοδοτώντας την τέταρτη συνεχόμενη χρονιά κατά την οποία η Nestle δεν καταφέρνει να επιτύχει το στόχο ανάπτυξης 5-6%. Η εταιρία εκτίμησε σήμερα ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 2%-4% φέτος.

 

Η Nestle Ελλάς

Με θετικό απολογισμό έκλεισε το 2016 για τη Nestlé Ελλάς, έτος κατά το οποίο ο όμιλος γιόρτασε τα 150 χρόνια του, γεγονός που οδήγησε την διοίκηση της εταιρείας να θέσει νέους στόχους για το 2017 που ανανεώνουν τη μακροχρόνια παρουσία και σχέση της με την Ελλάδα.

Το 2016 ήταν μια καλή χρονιά για την Nestlé Ελλάς, καθώς παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στις περισσότερες από τις κατηγορίες της, αποδεικνύοντας ότι με στοχευμένες ενέργειες,εξοικονόμηση πόρων και επανεπένδυση στις σωστές περιοχές, αλλά και με την άριστη συνεργασία των ομάδων της, των προμηθευτών και των πελατών της, υπάρχουν δυνατότητες για πρόοδο και μέσα σε ένα περιβάλλον κρίσης.

Παράλληλα, στη θετική πορεία συνέβαλε και η δυνατή και ουσιαστική επικοινωνία της εταιρείας με έμφαση στα ψηφιακά μέσα, αλλά και το έντονο πλάνο προσφορών σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Στα σημαντικά γεγονότα της χρονιάς πρέπει να αναφερθεί και η μετάβαση της δραστηριότητας του παγωτού στην εταιρεία Froneri Ελλάς Παγωτό A.E. Επιπλέον, ανακοίνωσε τη συνέχιση της πρωτοβουλίας Nestlé needs YOUth με ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Σημειώνεται ότι μέσα στο 2017, η εταιρεία ολοκληρώνει την μεγάλη επένδυση ύψους 8,5 εκατ ευρώ που ξεκίνησε στο εργοστάσιο καφέ της εταιρείας στα Οινόφυτα.

Ο Παύλος Κιόρτσης, Διευθύνων Σύμβουλος Nestlé Ελλάς, δήλωσε σχετικά: «Σε μία ακόμη απαιτητική χρονιά, καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία διατηρώντας την ανταγωνιστικότητά μας και ανανεώνοντας τη δέσμευσή μας να επενδύουμε στην Ελλάδα, τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο, αλλά και με τις κοινωνικές μας δράσεις. Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας και τη δομή μας και παραμένουμε σταθεροί στις αξίες και τις δεσμεύσεις μας, δείχνοντας στην πράξη ότι νοιαζόμαστε μέσα από τους ανθρώπους μας, τα προϊόντας μας, τα εργοστάσιά μας, τις κοινότητες όπου ζούμε και εργαζόμαστε».