Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέο βραβείο στα Packaging Awards έλαβε η συσκευασία Ελαιοπουλάκι® της Αγγελάκης για τις αγορές του εξωτερικού

Νέο βραβείο στα Packaging Awards έλαβε η συσκευασία Ελαιοπουλάκι® της Αγγελάκης για τις αγορές του εξωτερικού

Η νέα βιώσιμη, διάφανη συσκευασία του OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι® της Αγγελάκης, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις αγορές του εξωτερικού, έλαβε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Marketing in a New International Market, στα φετινά Packaging Awards 2024, που διοργανώθηκαν από την BOUSSIAS events και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου.

Η νέα skin pack συσκευασία του OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι® σχεδιάστηκε πρωτίστως  με σεβασμό στις αρχές της βιωσιμότητας: είναι 100% ανακυκλώσιμη, 100% επαναχρησιμοποιούμενη και αποτελείται από 30% ανακυκλωμένο μονοσυστατικό υλικό RPET. Παράλληλα, εξυπηρετεί πλήρως τις ανάγκες της αγοράς του Retail  και τα ζητούμενα της εστίασης (HoReCa), αναδεικνύοντας στο έπακρο τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προϊόντος OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι®. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ελαιοπουλάκι® αποτελεί παγκόσμια καινοτομία και ξεχωρίζει για τα μοναδικά διατροφικά χαρακτηριστικά του, τα οποία οφείλονται στην ιδιαίτερη διατροφή των πουλερικών με 100% φυτικές τροφές, εκ των οποίων 55% καλαμπόκι και 2% ελαιόλαδο.

Στην τελετή απονομής βρέθηκαν και παρέλαβαν το βραβείο εκ μέρους της Αγγελάκης, ο Γενικός Διευθυντής, κ. Πέτρος Σπανός και ο International Sales manager, κ. Αντώνης Σιγανός.

Ο  κ. Αντώνης Σιγανός, δήλωσε σχετικά με τη νέα διάκριση: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους διοργανωτές, καθώς επίσης και την κριτική επιτροπή των Packaging Awards 2024, για τη μεγάλη τιμή που μας έκαναν με τη βράβευση της νέας συσκευασίας OliVchicken® Skin Pack. Το Ελαιοπουλάκι®, στη νέα του Skin Pack συσκευασία, έχει ήδη χαράξει μια επιτυχημένη πορεία στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης αλλά και της Ασίας. Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών και της ομαδικής δουλείας των τμημάτων R&D, Marketing και Πωλήσεων, αλλά και έμπρακτη απόδειξη πως η επένδυση σε νέες, καινοτόμες ιδέες μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα.».