Τη νέα της στρατηγική για το brand του Lipton, παρουσίασε η PepsiCo Hellas, μέσα από το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας της για το Lipton Ice Tea Sparkling. «Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton» (“Food tastes better with Lipton”) αποτελεί το κεντρικό μήνυμα, αναδεικνύοντας μία νέα, πρωτότυπη, ανατρεπτική γευστική συνήθεια για το κοινό: τον συνδυασμό του φαγητού με το Lipton Ice Tea Sparkling. Μία νέα διατροφική συνήθεια με ένα ιδιαίτερο γευστικό χαρακτήρα και αποτέλεσμα, το οποίο (ίσως) κανείς δεν είχε σκεφτεί μέχρι σήμερα!
Για την επικοινωνία και την προβολή αυτού του νέου μηνύματος στη χώρα μας, η PepsiCo Hellas συνεργάστηκε με δύο από τους δημοφιλέστερους Έλληνες σεφ – τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Πάνο Ιωαννίδη – δημιουργώντας δύο εξίσου απολαυστικές ταινίες για το νέο δροσιστικό αναψυκτικό που, με το ελαφρύ του ανθρακικό, έρχεται να απογειώσει με φρεσκάδα και αρώματα την απόλαυση σε κάθε γεύμα.
Μέσα από τις ευρηματικές και διασκεδαστικές ιστορίες με τίτλους “Μερακλήδες” και “Δεν είναι πλακίτσα”, βρίσκουμε τους δύο σεφ να παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους street food γεύματα σε μία υπαίθρια καντίνα και να τα συνδυάζουν με Lipton Ice Tea Sparkling, προς μεγάλη έκπληξη του καντινιέρη. Μια έκπληξη που μετατρέπεται σε πηγαίο ενδιαφέρον, καθώς οι πολύπειροι σεφ ξέρουν καλά πως “Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton”!
Την υλοποίηση της καμπάνιας υπογράφει η Cambo, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής Bright Shoe και σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα. Η νέα επικοινωνία πραγματοποιείται σε τηλεόραση και σε όλα τα ψηφιακά μέσα, ενώ έχει πλαισιωθεί εικαστικά και με παρουσία στο metro, αλλά και σε στάσεις λεωφορείων.