Ειδήσεις
Home / Retail / Νέα εσωτερική πρωτοβουλία για τη βιωσιμότητα από τη Lidl

Νέα εσωτερική πρωτοβουλία για τη βιωσιμότητα από τη Lidl

Το μακροπρόθεσμο πρόγραμμα “Lidl YOU” έχει ως στόχο να δώσει στους περίπου 376.000 εργαζόμενους σε 31 χώρες μία γενική εικόνα της διεθνούς δέσμευσης της Lidl για τη βιωσιμότητα και να τους παρακινήσει να συμμετέχουν ατομικά ή ομαδικά. Στόχος είναι να εδραιωθεί ακόμα περισσότερο η έννοια της βιωσιμότητας στην εταιρική κουλτούρα και στην καθημερινή εργασία των εργαζομένων.

Η Lidl ακολουθεί μία διεθνή στρατηγική βιωσιμότητας με τίτλο «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο», η οποία εκφράζει την ευθύνη της εταιρείας λιανεμπορίου τροφίμων για τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Η πρωτοβουλία βιωσιμότητας “Lidl YOUempowered by #teamlidl“, που σχεδιάστηκε ειδικά για τους εργαζόμενους της Lidl, έχει ως στόχο εφεξής να ενισχύσει αυτήν τη δέσμευση.

«Οι εργαζόμενοι και τα στελέχη μας διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή εφαρμογή της φιλόδοξης στρατηγικής μας για τη βιωσιμότητα», δήλωσε ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς. «Στη Lidl, υιοθετούμε σταθερά έναν πρωτοποριακό ρόλο στη βιομηχανία τροφίμων μέσω της ακλόνητης αφοσίωσής μας σε βιώσιμες πρακτικές. Για εμάς, υπευθυνότητα σημαίνει να αναλαμβάνουμε δράση για το καλό του πλανήτη και το καλό των ανθρώπων – και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Γι’ αυτό είναι σημαντικό για εμάς να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις από κοινού ως #teamlidl».

Στόχος της πρωτοβουλίας “Lidl YOU” είναι να καταστήσει τη βιωσιμότητα ορατή, απτή και εφαρμόσιμη για όλους τους εργαζόμενους της Lidl. Το πλαίσιο παρέχεται από τη διεθνή στρατηγική βιωσιμότητας της Lidl, η οποία επικεντρώνεται σε έξι πυλώνες με συγκεκριμένους στόχους: προστασία του κλίματος, σεβασμός της βιοποικιλότητας, διατήρηση των πόρων, δίκαιο επιχειρείν, προάσπιση της υγείας και συμμετοχή σε διάλογο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μέτρα επικοινωνίας, συνεχούς εκπαίδευσης και κατάρτισης, την ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων μάθησης και ανταλλαγής εμπειριών, καθώς και προγράμματα παρακίνησης που δίνουν στους εργαζόμενους τη δυνατότητα να μοιράζονται ιδέες και να κάνουν τις γνώσεις τους πράξη.