Προσηλωμένη στην Ελλάδα και τους Έλληνες καταναλωτές, παραμένει η εταιρεία Ε. Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ, η οποία συνεχίζει να επενδύει και να καινοτομεί, λανσάροντας νέα προϊόντα, σε ένα ασταθές και αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες σε εκπροσώπους του Τύπου, η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου.
«Ως χώρα χάσαμε τη φετινή χρονιά και ελπίζω μην χάσουμε και την επόμενη. Το περιβάλλον είναι αντίξοο και ασταθές. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε ποιος θα είναι ο ΦΠΑ και η φορολογία της εταιρείας μας», επεσήμανε η κυρία Παπαδοπούλου.
«Στο φορολογικό περιβάλλον διαφαίνεται ότι θα πληγούν –ας μην πω τιμωρηθούν- οι εταιρείες, επειδή θα έχουν κέρδη. Δεν μπορώ να κατανοήσω πώς θα αναπτυχθούν, γιατί για κάποιους οι φόροι θα είναι δυσβάσταχτοι και ενδέχεται να μην μπορέσουν να πληρώσουν και να αναπτυχθούν, τη στιγμή που αυτό που χρειαζόμαστε ως χώρα είναι η ανάπτυξη», επεσήμανε.
Σε αυτό περιβάλλον, η κυρία Παπαδοπούλου ανέφερε ότι η Ε. Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ, επενδύει σταθερά περί τα 7,5 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. Αποτέλεσμα αυτών των επενδύσεων είναι το προϊόν «Αρχαία Σπορά», το νέο καινοτόμο προϊόν της στην αγορά άρτου. Πρόκειται για ένα ψωμί με Δίκοκκο Σιτάρι, ένα σπόρο που έχει τις ρίζες του στους αρχαίους προγόνους μας.
Σημειώνεται ότι το 2014 η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. πραγματοποίησε πωλήσεις 133,7 εκατ. ευρώ, έναντι 126,4 εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 5,7%). Τα κέρδη της κατόπιν φόρων ανήλθαν σε 8,2 εκατ. ευρώ έναντι 7,8 εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 5%). Κατά τη διάρκεια του 2014 η εταιρεία πέτυχε σημαντική μείωση του τραπεζικού της δανεισμού από 40 εκατ. ευρώ σε 25 εκατ. ευρώ. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015, η εταιρεία εμφανίζει αύξηση κύκλου εργασιών κατά περίπου 4% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ σε ότι αφορά το σύνολο της χρήσης, η κυρία Παπαδοπούλου ανέφερε ότι θα είναι ευχαριστημένη εάν το 2015 κλείσει με αύξηση τζίρου 2,5%-3% και σταθερή κερδοφορία.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Το μερίδιο αγοράς στα μπισκότα για το 2014 ανήλθε σε 64%, έναντι 62% το 2013. Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση. Διατηρεί ωστόσο την ηγετική της θέση στην κατηγορία της Premium Φρυγανιάς. Το μερίδιό της στην αγορά φρυγανιάς ανήλθε το 2014 σε 27%, όσο και το 2013.
Επίσης, αύξησε τα μεγέθη της και στην αγορά δημητριακών, με τα Digestive Bars. Το σχετικό μερίδιό της ανήλθε το 2014 σε 15%, έναντι 14% το 2013. Στην αγορά άρτου, το μερίδιο της εταιρείας στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 4% ενώ στη «μικρή λιανική» αγορά αυξήθηκε κατά 7%.
Όπως αναφέρθηκε, το 2016 η εταιρεία θα εισέλθει σε μία ακόμη προϊοντική κατηγορία. Περαιτέρω αναφέρθηκε ότι η εταιρεία δεν προγραμματίζει κάποια εξαγορά, αλλά είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο. Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. αναπτύσσεται δυναμικά και στις διεθνείς αγορές, με στόχο τον τριπλασιασμό των εξαγωγών της την επόμενη διετία.
Τέλος, η κυρία Παπαδοπούλου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι έχουν πραγματοποιήσει κάποια πλάνα για ενδεχόμενο Grexit, με την αίσθηση ωστόσο ότι πρόκειται για αχαρτογράφητα νερά. Πάντως, δηλώνει την προσήλωσή της στη χώρα και την στήριξη της ελληνικής οικονομίας, αναφέροντας: «Οι Έλληνες είναι αυτοί που κράτησαν την εταιρεία μας στην κορυφή, τρεις γενιές τώρα. Οι Έλληνες είναι αυτοί που εμπιστεύονται για περισσότερο από 90 χρόνια τα προϊόντα μας. Στην ελληνική οικονομία επενδύουμε, την ελληνική επιχειρηματικότητα ενισχύουμε, με βάση την Ελλάδα θα αναπτυχθούμε περαιτέρω. Το μέλλον μας είναι εκεί που βρίσκονται οι ρίζες μας».