Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Mondelēz: Συνεργασία με Facebook στον τομέα Consumer Insights & Messaging

Mondelēz: Συνεργασία με Facebook στον τομέα Consumer Insights & Messaging

Η Mondelēz International ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Facebook, την μεγαλύτερη πλατφόρμα Mobile. Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν στην καινοτομία και την ενδυνάμωση των εφαρμογών γύρω από το consumer insights και το Messenger με στόχο να δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες μεταξύ των καταναλωτών και των brands.

«Τα κινητά και οι δυνατότητές τους δημιουργούν μια βαθιά και πολύπλευρη αλλαγή στο επιχειρείν. Οι άνθρωποι ‘ζουν’ μέσω του κινητού, ανακαλύπτουν και μοιράζονται εμπειρίες. Αλλάζουν επίσης το τοπίο των διαφημίσεων και θα έχουν μεγαλύτερη επίδραση από τα social media στο πως τα brands επικοινωνούν με τους καταναλωτές. Ενισχύοντας την επένδυσή μας στα Media με το Facebook, μας βοηθάει να ενδυναμώσουμε τη σχέση καταναλωτών και brands και να προάγουμε την ανάπτυξή μας», τόνισε ο  Bonin Bough, Chief Media and E-Commerce Officer στη Mondelēz International.

«Οι συνεργάτες μας στη Mondelēz International αντιλαμβάνονται ότι τα mobiles δημιουργούν ευκαιρίες για να έρθουν πιο κοντά τα brands με τους καταναλωτές περισσότερο από ποτέ», είπε ο Will Platt Higgins, Vice President, Global Accounts, Facebook. «Όταν έχεις προϊόντα που είναι τόσο αγαπημένα όσο αυτά που δημιουργεί η Mondelēz International, είναι λογικό να δίνεται μεγαλύτερη ‘φωνή’ σε αυτά και να βρίσκεις νέους τρόπους να επικοινωνείς με τους ανθρώπους που τα αγαπάνε».

Με τη μεσολάβηση της Carat, η συμφωνία καλύπτει 52 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Βραζιλία, Βρετανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Ινδία, Ινδονησία, και χώρες του Κόλπου.