Τα MISKO Ολικής Άλεσης, η αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και στην κατηγορία των Ολικής, ξεχώρισε στα Influencer Marketing Awards 2020 με την καμπάνια «MISKO ΟΛΙΚΗ Επικράτηση – The Instagram Fitness Challenge», αποσπώντας συνολικά τέσσερα βραβεία!
Πιο συγκεκριμένα, τα ζυμαρικά MISKO Ολικής Άλεσης έδωσαν την ξεχωριστή τους γεύση στα βραβεία και διακρίθηκαν στις κατηγορίες Best Influencer Marketing for Brand Engagement, με Silver βραβείο και Best in Food & Beverages, Best in Lifestyle, Sports & Fitness, Best Influencer Marketing for Brand Awareness με Bronze διακρίσεις!
Ανταποκρινόμενα στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, σε συνδυασμό με τη ραγδαία αύξηση του trend της «γυμναστικής στο σπίτι», τα ζυμαρικά MISKO Ολικής Άλεσης, ‘ξεσήκωσαν’ το Instagram με το πιο απολαυστικό fitness challenge. Με τίτλο MISKO Ολική Επικράτηση, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Κωνσταντίνος Βασάλος, λάτρεις των προκλήσεων και του υγιεινού lifestyle, ανταγωνίστηκαν μεταξύ τους για την Ολική Επικράτηση στο fitness, παίρνοντας μέρος σε 3 challenges!
Ο καθένας τους δημιούργησε μία σειρά από videos, την παραγωγή των οποίων επιμελήθηκαν η εταιρία παραγωγής Social Experience Athens μαζί με την εταιρεία δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας Ginger Communications, με προκλήσεις μαγειρικής με MISKO Ολικής Άλεσης καθώς επίσης και με τις προσπάθειές τους να ολοκληρώσουν ένα πλήρες σετ ασκήσεων ενώ είχαν συνεχώς μπροστά τους ένα νόστιμο πιάτο ζυμαρικών MISKO Ολικής Άλεσης. Μετά από 3 εβδομάδες προπόνησης και αυτοσυγκράτησης αλλά και με την απόλυτη στήριξη των followers τους που απόλαυσαν τους πρωταγωνιστές σε κάθε τους βήμα, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αναδείχθηκε ως ‘Ολικός’ νικητής!
Τα βραβεία αυτά, έρχονται να επισφραγίσουν την κορυφαία θέση που έχουν τα MISKO Ολικής Άλεσης στο ελληνικό οικογενειακό τραπέζι, καθώς αποτελούν πηγή φυτικών ινών και συνδυάζουν την ισορροπημένη διατροφή και γεύση, με την άψογη μαγειρική απόδοση.