Στο πλαίσιο στήριξης της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, ξεκίνησε την 1η Ιουνίου και θα διαρκέσει ως τις 25 Ιουνίου 2017, δράση προβολής & προώθησης ελληνικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων & ποτών στα καταστήματα Super Vero στο Βελιγράδι. Η δράση έχει την υποστήριξη του Οργανισμού Enterprise Greece & του Γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βελιγράδι. Τετρακόσιοι είκοσι (420) νέοι κωδικοί ελληνικών προϊόντων, από σαράντα (40) μεγάλες ελληνικές εξωστρεφείς εταιρείες είναι στη διάθεση των Σέρβων καταναλωτών.
Στόχος της δράσης η αναγνωρισιμότητα των ελληνικών τροφίμων και η τοποθέτησή τους στα ράφια των Σερβικών αγορών. O μήνας των ελληνικών τροφίμων και ποτών πλαισιώνεται από παράλληλες εκδηλώσεις, όπως επιδείξεις μαγειρικής ελληνικών συνταγών από έμπειρους κι εγνωσμένης αξίας chefs, κλήρωση δώρου ταξιδιωτικού πακέτου στην Ελλάδα, με κίνητρο την αγορά των ελληνικών προϊόντων ενώ παράλληλα, λειτουργεί και ως διαφήμιση για τον ελληνικό τουρισμό.
Η εναρκτήρια εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 31 Μαΐου στο Βελιγράδι με προσκεκλημένους εκπροσώπους του Υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Μεταφορών της Σερβίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Σερβίας, καθώς και εκπροσώπους ελληνικών και σερβικών επιχειρήσεων. Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων, κος Χ. Κουναλάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων παρουσίασε και τα σημαντικότερα εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα καθώς και ο ιδιοκτήτης του ομίλου SUPER VERO, κος Ν. Βερόπουλος. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε με degustation ελληνικών προϊόντων και ποτών, επίδειξη ελληνικής μαγειρικής (live cooking) από Έλληνα chef και ελληνική μουσική. Η θερμή υποδοχή του καταναλωτικού κοινού στο «Μήνα Ελληνικών Προϊόντων», είναι τέλος, πιλοτική δράση για αντίστοιχες εκδηλώσεις σε άλλες χώρες.
Ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της Σερβίας, κ. Χ. Κουναλάκης δήλωσε μεταξύ άλλων « Η Σερβική αγορά μπορεί να μην αποτελεί σήμερα ακόμη μία μεγάλη αγορά για την Ελλάδα αλλά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική λόγω της μελλοντικής ένταξής της στην ΕΕ. Είναι σημαντικό η Ελλάδα να αποκτήσει μια εδραιωμένη θέση στη Σερβική αγορά και μπορεί να το επιτύχει με την ποιότητα των Ελληνικών προϊόντων»
Ο Πρόεδρος του Enterprise Greece κ. Χ. Στάικος επισήμανε ότι «Οι προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού αγροδιατροφικού τομέα και η ποιότητα των προϊόντων απαιτούν την ανάληψη πρωτοβουλιών προώθησης και προβολής αυτών σε νέες αγορές. Η παρουσίαση 40 ελληνικών εξωστρεφών εταιρειών με περισσότερους από 400 κωδικούς προϊόντων στο σερβικό αγοραστικό κοινό, είναι ένα βήμα για το πώς πρέπει να διεκδικούμε δυναμικά την εξωστρέφεια προϊόντων και υπηρεσιών».