Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Με κεντρικό μήνυμα “Λατρεύουμε τη γεύση” επαναλανσάρεται η σειρά ADORO

Με κεντρικό μήνυμα “Λατρεύουμε τη γεύση” επαναλανσάρεται η σειρά ADORO

Το ADORO ξεκινά την καινούργια σεζόν με πλήρως ανανεωμένη εικόνα και μοντέρνα εμφάνιση. Διατηρώντας τα βασικά του χαρακτηριστικά, όπως τους χρωματικούς κώδικες, το ADORO αποκτά νέο λογότυπο και ανανεωμένες συσκευασίες σε όλη την γκάμα των προϊόντων του.

Η «οικογένεια» ADORO –βούτυρο, κρέμες μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, τυριά, γάλα- γίνεται πιο σύγχρονη, πιο φιλική και έρχεται, πιο κοντά στον καταναλωτή μιας και τα προϊόντα της διατίθενται πλέον σε περισσότερα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.

Η νέα επικοινωνία της μάρκας, η οποία μάς ξανασυστήνει την οικογένεια ΑDORO, έχει ως χαρακτηριστικό γνώρισμα μία αγαπημένη μελωδία – το That’s Amore του Dean Martin – η οποία διασκευάστηκε και συνοδεύει μία ιστορία μαγειρικής που εκπλήσσει. Όλα ξεκινούν από το τέλος της ιστορίας και πάνε προς τα πίσω, για να καταλήξουν στην αρχή, εκεί που ξεκινούν όλα: στη στιγμή έμπνευσης μιας μαμάς, που θέλει πάντα να ετοιμάζει το πιο νόστιμο πιάτο για τους αγαπημένους της, κάνοντας τη διαφορά με ADORO.