Ειδήσεις
Home / Retail / Με 6+1 βραβεία ξεχώρισε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα RetailBusiness Awards

Με 6+1 βραβεία ξεχώρισε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα RetailBusiness Awards

3 Χρυσά, 3 Ασημένια και 1 Χάλκινο βραβείο κατέκτησε φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος στα RetailBusiness Awards, στη μεγάλη γιορτή του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας.

Πιο αναλυτικά, η ΑΒ Βασιλόπουλος τιμήθηκε συνολικά με:

3 GOLD Βραβεία

  • Στην κατηγορία “Retailers Covid Free Best Practices”, για την καμπάνια #allazoumesinithies – Under Covid-19. Σε μία ιδιαίτερη περίοδο, η ΑΒ μετέτρεψε την πρόκληση σε ευκαιρία. Δημιούργησε, λοιπόν, μια καμπάνια για να ψυχαγωγήσει, να ενημερώσει, να εμπνεύσει το κοινό με αισιόδοξο περιεχόμενο και λύσεις, ώστε να περάσει δημιουργικά ο χρόνος στο σπίτι κατά τη διάρκεια του lockdown.
  • Στην κατηγορία Loyalty Reward Cards/Programs, για το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus, το οποίο εδώ και 24 χρόνια δημιουργεί μία μοναδική, αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της ΑΒ! Και τους επιβραβεύει καθημερινά, με νέες δυνατότητες και εργαλεία.
  • Στην κατηγορία Best RetailersMobile AppsSuper Market | Cash & Carry, για το πρωτοποριακό AB App, το πρώτο mobile grocery app στην Ελλάδα που κάνει τα ψώνια από το supermarket πιο εύκολα από ποτέ, αξιοποιώντας state-of-the-art τεχνολογία! Και βελτιώνεται συνεχώς, για να προσφέρει στους πελάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος την καλύτερη αγοραστική εμπειρία!

 

3 SILVER Βραβεία

  • Στην κατηγορία “Retail Campaign”, για την καμπάνια «Για ό,τι θέλεις να είσαι». Μια καμπάνια που ανέδειξε την πελατοκεντρική φιλοσοφία της ΑΒ, αλλά και την πληθώρα λύσεων που η αλυσίδα παρέχει για να καλύψει τις ανάγκες κάθε πελάτη, ξεχωριστά. Γιατί στα ΑΒ, βρίσκει κανείς όλα όσα χρειάζεται για να είναι απλά ο εαυτός του!
  • Στην κατηγορία Social Media Retail Strategy, για την καμπάνια #TiTheleisNaEisai που «έτρεξε» στα Social Media, αξιοποιώντας και διάσημους influencers. Μέσα από ένα διασκεδαστικό quiz, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να παίξουν, να εμπνευστούν και να κερδίσουν δώρα που σχετίζονται με τις αγαπημένες τους διατροφικές συνήθειες.
  • Στην κατηγορία CSR Retail Strategy, για την καμπάνια #allazoumesinithiesUnder Covid-19.

 

1 BRONZE Βραβείο

Στην κατηγορία “CSR Retail Strategy” για την υποστήριξη του Προγράμματος «Δεσμός Φιλίας» του Τμήματος Τρίτης Ηλικίας, της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων, μια πρωτοβουλία της ελληνικής εταιρείας ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε. με την ΑΒ. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο έργο παροχής υπηρεσιών κοινωνικής πρόνοιας σε μία από τις πιο ευπαθείς ομάδες του κοινωνικού συνόλου, τους ηλικιωμένους του Δήμου Αθηναίων.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter