Ειδήσεις
Home / Top Slider / McDonald’s: Νέο κατάστημα στην Καλαμαριά – Επενδύσεις 12 εκατ. στην τριετία

McDonald’s: Νέο κατάστημα στην Καλαμαριά – Επενδύσεις 12 εκατ. στην τριετία

Με ένα νέο εστιατόριο στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, η εταιρία Premier Capital Hellas συνεχίζει την ανάπτυξη του δικτύου McDonald’s στην ελληνική αγορά. Το εστιατόριο άνοιξε στις 21 Μαρτίου 2017, επί της λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως 159.

Πρόκειται για το δεύτερο εστιατόριο στη Θεσσαλονίκη και το 24ο της αλυσίδας εστιατορίων McDonald’s που λειτουργεί η εταιρία στην Ελλάδα, με στόχο να φτάσει τα 33 στην επόμενη τριετία.

Το συνολικό ύψος της επένδυσης για το νέο εστιατόριο ανήλθε σε 1,35 εκατ. ευρώ και δημιουργήθηκαν 23 νέες θέσεις εργασίας. Στο νέο εστιατόριο απασχολούνται συνολικά 27 εργαζόμενοι.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση: “Το νέο McDonald’s ακολουθεί μια μοντέρνα προσέγγιση στη διακόσμηση, φρέσκια και διασκεδαστική που σηματοδοτεί τη σημασία που δίνει στο να περνάμε χρόνο με την οικογένεια. Η διακόσμηση αντλεί έμπνευση από τη street art και χρησιμοποιεί ζωηρά, αναζωογονητικά χρώματα, που δημιουργούν ένα οικείο και χαρούμενο περιβάλλον. Ένας χώρος άνετος, λιτός και ζεστός, με αναπαυτικά καθίσματα, κατάλληλος για κάθε ώρα της ημέρας, για κάθε ηλικία και για κάθε περίσταση”.  McD Kalamaria3 (1)
Το νέο εστιατόριο McDonald’s διαθέτει δύο ‘Μαγικά Τραπέζια’, τα οποία είναι εξοπλισμένα με projector προσφέροντας διαδραστικά παιδικά παιχνίδια, με σκοπό την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία και τη διασκέδαση της οικογένειας. Επιπλέον, ο χώρος είναι ευέλικτος για τη διοργάνωση παιδικών πάρτι. Το εστιατόριο διαθέτει χώρο στάθμευσης και  υπηρεσία Drive Thru για την εξυπηρέτηση του κοινού σε 24ωρη βάση.

Στο νέο εστιατόριο λειτουργεί το καινοτόμο σύστημα παραγγελιών SPA (Service Production & Assembly), το οποίο επιτρέπει στο προσωπικό του εστιατορίου να δημιουργεί τα γεύματα εκείνη την ώρα ανάλογα με την παραγγελία του πελάτη. Το σύστημα δίνει μεγαλύτερη ευελιξία, μειώνει το χρόνο παράδοσης και βελτιώνει την ποιότητα του φαγητού.

Το SPA βασίζεται σε μια απλή φιλοσοφία παραγγελίας, όπου ο πελάτης πληρώνει και παίρνει την παραγγελία του σε διαφορετικά σημεία του πάγκου, ή πληρώνει με πιστωτική κάρτα στα αυτόματα kiosks.

Τα Kiosks είναι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές (οθόνες), τα οποία χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης και έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το μενού του με μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο στην παραγγελία του. Στο εστιατόριο McDonald’s Καλαμαριάς λειτουργούν 2 διπλής όψης μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (kiosks).

Ανάλογα μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (Kiosk) λειτουργούν επίσης στα εστιατόρια McDonald’s του Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, Αλίμου, Γλυφάδας, Σπάτων (Smart Park), Ρέντη, Παλ. Φαλήρου και Θεσσαλονίκη (One Salonica).

Τα επίσημα εγκαίνια του νέου εστιατορίου θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 24 Μαρτίου στις 5μμ. Μια μεγάλη γιορτή για το κοινό της Θεσσαλονίκης, με οικοδέσποινα την Ελένη Τσολάκη, με εκπλήξεις και happenings για μικρούς και μεγάλους. Ζογκλέρ, ξυλοπόδαροι και face painting θα διασκεδάσουν τα παιδιά. Καλλιτέχνες θα δημιουργήσουν street graffiti, ενώ χορευτές θα παρουσιάσουν ειδική χορογραφία break dancing.

Όπως δηλώνει ο Victor Tedesco, Managing Director, Premier Capital, Developmental Licensee για την Ελλάδα, «Είμαστε πολύ ευτυχείς που διευρύνουμε το δίκτυο των McDonalds στη Θεσσαλονίκη, με ένα δεύτερο εστιατόριο, και προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών επιλογών. Αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας στα νέα εστιατόρια με καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές που χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία του μέσα στο κατάστημα.

Ως Developmental Licensee, η Premier Capital Ελλάς δεσμεύεται να συνεχίσει την ανάπτυξη της αλυσίδας σε ολόκληρη την Ελλάδα. Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, σκοπεύουμε να επενδύσουμε περίπου 12 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία 9 ακόμα εστιατορίων, και να δημιουργήσουμε τουλάχιστον 250 νέες θέσεις εργασίας».

Από το 2011 που η Premier Capital Ελλάς ανέλαβε ως Developmental Licensee της McDonald’s στην Ελλάδα, έχει επενδύσει περισσότερα από 11,6 εκατομμύρια  ευρώ στην ανάπτυξη της αλυσίδας, για το άνοιγμα νέων εστιατορίων και για την ανακαίνιση των υφισταμένων.