Η Mars Inc λανσάρει και στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από το Βέλγιο και την Γαλλία, το νέο format των πλέον δημοφιλών προϊόντων της σε μορφή μικρών κύβων.
Συγκεκριμένα η εταιρεία-μετά από το Βέλγιο, τον Σεπτέμβριο-, ξεκίνησε να διαθέτει στη γαλλική αγορά τα προϊόντα Twix, Mars και Snickers, σε μορφή μίνι κύβων, με στόχο, όπως αναφέρεται, την «ενεργοποίηση» της αγοράς των σνακ σοκολάτας της χώρας.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα νέα Twix, Snickers και Mars σε mini κύβους, τα οποία λανσάρονται σε επανασφραγιζόμενα σακουλάκια, έχουν ως στόχο να κεφαλαιοποιήσουν «τα ισχυρά και διακριτά πεδία κυριαρχίας» των τριών εμπορικών σημάτων στην αγορά.
Η κίνηση αυτή ακολουθεί την έναρξη διάθεσης του συγκεκριμένου format στον Καναδά και τις ΗΠΑ το 2013, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της στην κατηγορία αυτή κατά 80% κατά το πρώτο έτος. Μια ανάλυση των καταναλωτικών συνηθειών επιβεβαίωσε επίσης ότι το 76% των Αμερικανών καταναλωτών απολαμβάνουν να μοιράζονται το προϊόν, αναφέρεται από την Mars.
O κ. Lionel Trapet, marketing & category manager της Mars Γαλλίας, δήλωσε: «Με στόχο να διπλασιάσουμε τον ρυθμό ανάπτυξης της κατηγορίας τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η έναρξη διάθεσης των mini κύβων επαναβεβαιώνει τη δέσμευσή μας για αναμόρφωση του σημαντικού δυναμικού της γαλλικής αγοράς σοκολάτας».
Με πληροφορίες από το just-food.com