Αύξηση πωλήσεων το 2019 και το 2020 παρουσιάζει η Lidl Hellas, η διοίκηση της οποίας ανήγγειλε χθες νέες επενδύσεις για την ενίσχυση της παρουσίας της.
Η αλυσίδα hard discount έχει εδώ και καιρό μετατραπεί σε βασικό παίκτη της αγοράς οργανωμένου λιανεμπορίου, διατηρώντας σήμερα την τρίτη θέση στην κατάταξη, πίσω από την Σκλαβενίτης και την ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της αλυσίδας, Ι. Ανδρεανίδη – στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση νέων δράσεων ΕΚΕ της Lidl Hellas– προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους 350 εκατ.ευρώ εντός της προσεχούς τριετίας με στόχο τη δημιουργία 11 νέων καταστημάτων Lidl αλλά και τη δημιουργία ενός ακόμη logistic center για την εξυπηρέτηση του δικτύου. Σήμερα, η αλυσίδα αριθμεί 223 καταστήματα και απασχολεί περίπου 6.500 εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα, ενώ διαθέτει 4 υπερσύγχρονες αποθήκες και 1 αποθηκευτική δομή στη Θήβα.
Το πλάνο επενδύσεων προβλέπει τη δημιουργία δύο νέων καταστημάτων έως το Φεβρουάριο του 2021 (σε Πετράλωνα και Κερατσίνι), ενώ αναμένεται να προστεθούν ακόμη 4 καταστήματα μέσα στην επόμενη χρήση και 5 νέα σημεία το 2022. Κατά τη διοίκηση της Lidl δεν προβλέπεται η επέκταση στο ψηφιακό κανάλι πωλήσεων προς το παρόν – πρακτική που ακολουθεί ο ανταγωνισμός- ενώ επέμεινε στη στρατηγική οργανικής ανάπτυξης.
Παρόλα αυτά ο κ. Ανδρεανίδης έκανε λόγο για νέο κύκλο συγκέντρωσης στην αγορά που εκτιμάται ότι θα φέρει νέες ανακατατάξεις.
Προκειμένου να ενισχυθεί η ανοδική πορεία, η εταιρεία επέλεξε να δημιουργήσει το πρόγραμμα Lidl Plus που θα επιβραβεύει τους καταναλωτές που την εμπιστεύονται για τις αγορές τους. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας που θα λανσάρει πανελλαδικά την επόμενη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου. «Πιστότητα για εμάς σημαίνει να ανταμείβουμε τον καταναλωτή για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει. Και παράλληλα, να προσαρμοζόμαστε στρατηγικά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Κυρίως με προσφορές σε προϊόντα που θα είναι πρώτα στη λίστα των αυριανών αγορών του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ανδρεανίδης.