Ειδήσεις
Home / Retail / Lidl Hellas: Απέσπασε το iF DESIGN AWARD για τρεις ετικέτες κρασιών

Lidl Hellas: Απέσπασε το iF DESIGN AWARD για τρεις ετικέτες κρασιών

H Lidl Hellas  διακρίθηκε στον ετήσιο διαγωνισμό iF DESIGN. Ανάμεσα σε περισσότερες από 5.500 συμμετοχές που υποβλήθηκαν από 59 χώρες κατάφερε να διακριθεί και να βραβευθεί με το iF DESIGN AWARD 2017 στην κατηγορία Packaging Beverages για τα τρία ακόλουθα κρασιά της γκάμας της:

  • Merlot 2014 – οίνος ερυθρός ξηρός
  • Syrah 2015 – οίνος ερυθρός ξηρός
  • Chardonnay 2015 – οίνος λευκός ξηρός

Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε στις 10 Μαρτίου στην BMW Welt στο Μόναχο, με πάνω από 2000 προσκεκλημένους από 41 χώρες, όπου οι νικητές τιμήθηκαν για τα εξαιρετικά σχεδιαστικά τους επιτεύγματα που κατάφεραν να ξεχωρίσουν.

Η ετικέτα iF είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη και δίνεται σε περιπτώσεις εξαιρετικής σχεδιαστικής προσέγγισης, ενώ το ίδιο το iF Design Award αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα βραβεία σχεδίασης στον κόσμο.

Από την εταιρεία αναφέρεται: “Αξίζει να σημειωθεί πως τα σχέδια που κυριαρχούν στις ετικέτες των Merlot 2014, Syrah 2015 και Chardonnay 2015, αποτυπώνουν ένα χαρακτηριστικό κομμάτι του τόπου παραγωγής του κάθε κρασιού. Η κρασπεδωτή χελώνα της Πελοποννήσου, η γαλανή λυκαένα του Ταϋγέτου και ο ελληνοπυγόστεος του Σπερχειού ποταμού κατάφεραν να κλέψουν τις εντυπώσεις χάρη στον εξαιρετικό σχεδιασμό τους και να οδηγήσουν την επιτροπή του διαγωνισμού να ονομάσει τη Lidl Hellas μία από τις νικητήριες εταιρίες αυτής της κατηγορία”ς.

Το βραβείο παρέλαβε για την εταιρεία, η Φιλίτσα Καραθανάση, Υπεύθυνη προϊόντων ιδιωτικής Ετικέτας, και η Παναγιώτα Χρυσοστομίδου, Υπεύθυνη Τμήματος Σήμανσης και Ετικετών.