Ειδήσεις
Home / Retail / Lidl: Βραβείο για την εφαρμογή «Lidl Fan-Cup»

Lidl: Βραβείο για την εφαρμογή «Lidl Fan-Cup»

Η εφαρμογή για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2014 που πραγματοποιήθηκε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε το πρώτο βραβείο στα φημισμένα βραβεία Shorty Awards στην Νέα Υόρκη, ως η καλύτερη καμπάνια μέσω Facebook στον κόσμο.

Τον κεντρικό ρόλο σε αυτήν την καμπάνια διαδραμάτισαν οι οπαδοί, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο τηλεχειριζόμενο εξ αποστάσεως ποδοσφαιράκι. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εφαρμογή «Lidl Fan-Cup» είχε να αναμετρηθεί ισχυρούς αντιπάλους όπως το «Match Machine» του MTV και το «Game of Thrones Concept» της HBO.

Παράλληλα με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2014 περίπου 11 εκατομμύρια Lidl Facebook-Fans από 23 διαφορετικές χώρες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα ξεχωριστό τουρνουά ποδοσφαίρου εκπροσωπώντας τη χώρα τους. Σύμφωνα με το σχεδιασμό και τη διαχείριση της MRM // McCann ο καθένας μπορούσε να συμμετάσχει στη δράση «Lidl Fan-Cup» μέσω υπολογιστή, Laptop, Tablet ή Smartphone. Μοναδική προϋπόθεση ήταν η ύπαρξη ένας λογαριασμού Facebook. Τα ποδοσφαιράκια στήθηκαν στην «Lidl „Fan-Cup“-Arena» στη Φρανκφούρτη. Δημιουργήθηκαν 100 θέσεις παιχνιδιού σε 50 πραγματικά ποδοσφαιράκια. Πάνω από 300 κάμερες μετέδιδαν απευθείας την ποδοσφαιρική εμπειρία στις οθόνες των παικτών. Στις διαφημιστικές πινακίδες των ειδικά διαμορφωμένων τραπεζιών όπου λάμβαναν χώρα οι ποδοσφαιρικοί αγώνες προβαλλόταν στους παίκτες για περισσότερες από 120.000 ώρες διαφημιστικό υλικό από μάρκες ιδιωτικής ετικέτας Lidl.

Από το 2008 τα βραβεία Shorty Awards τιμούν πρόσωπα και οργανισμούς που προωθούν καμπάνιες μέσω Twitter, Facebook, Tumblr, YouTube, Instagram ή Vine. Τα βραβεία απονέμονται σε καινοτόμες και δημιουργικές ενέργειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι νικητές επιλέγονται από τα μέλη της «Real-Time Academy of Short Form Arts & Sciences» και η κριτική επιτροπή αποτελείται από επιφανείς προσωπικότητες από το χώρο της διαφήμισης, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και του διαδικτύου. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται ο Steve Wozniak (συνιδρυτής της Apple), ο Adam Scott (ηθοποιός), η Luanne Calvert (CMO της Virgin America) και ο Mike Krieger (συνιδρυτής του Instagram).