Ειδήσεις
Home / Retail / Lidl: Απέσπασε τρία νέα βραβεία

Lidl: Απέσπασε τρία νέα βραβεία

Τρεις νέες διακρίσεις κατέκτησε η Lidl Hellas στο πλαίσιο των βραβείων για τις βέλτιστες πρακτικές του λιανεμπορίου τροφίμων και των προμηθευτών σελφ σέρβις Εxcellence Αwards 2015:

  • ΧΡΥΣΟ βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη / Άνθρωπος»
  • ΧΡΥΣΟ βραβείο στην κατηγορία «Επενδυτική Ανάπτυξη /Δραστηριότητα»
  • ΧΡΥΣΟ βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» Στην κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Άνθρωπος, η Lidl Hellas βραβεύτηκε για την πρωτοβουλία της να ενισχύσει το πρόγραμμα “ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ”, της ΜΚΟ Φίλων Κοινωνικής Παιδιατρικής και Ιατρικής «Ανοιχτή Αγκαλιά» αναλαμβάνοντας δράση σε έναν καίριο τομέα της καθημερινότητας, αυτόν της υγείας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος ομάδες εθελοντών γιατρών και νοσοκόμων επισκέπτονται ακριτικές περιοχές σε όλη την Ελλάδα και πραγματοποιούν εξετάσεις προληπτικής ιατρικής σε παιδιά και ενηλίκους των περιοχών. H Lidl Hellas στηρίζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα τα τελευταία 5 έτη, χορηγώντας μέρος των εκστρατειών.

Όσον αφορά στην επενδυτική ανάπτυξη, η εταιρεία προχώρησε σε ιδιαίτερα σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα, σε μια κρίσιμη περίοδο, με βασικό σκοπό να ενισχύσει την παρουσία της στη χώρα. Συγκεκριμένα ολοκλήρωσε την αγορά και την επέκταση του μεγαλύτερου Logistics – Center λιανικού εμπορίου της Ελλάδας, στην περιοχή της Σίνδου Θεσσαλονίκης και προχώρησε στη δημιουργία και λειτουργία ενός ακόμη Κέντρου Logistics στην Αττική.

Σκοπό των επενδύσεων αυτών αποτέλεσε η διασφάλιση εκατοντάδων θέσεων εργασίας, η δημιουργία νέων, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και τέλος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών διακίνησης και αποθήκευσης των προϊόντων της εταιρείας.

Η καμπάνια «Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου», για την οποία η εταιρεία απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» αποτελεί μια σύγχρονη και καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα γαστρονομική εκστρατεία. Τα σποτ αυτά παραπέμπουν στο ειδικά διαμορφωμένο site της Lidl Hellas kouzinalidl.gr όπου υπάρχουν αναλυτικά οι περιγραφές και τα βίντεο με τις εβδομαδιαίες συνταγές των σεφ και ο κόσμος καλείται να λάβει μέρος στη «γαστρονομική διαμάχη» ψηφίζοντας την καλύτερη συνταγή της εβδομάδας.