Τέσσερα βραβεία κατέκτησε η Lidl Hellas στα Social Media Awards 2016. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έδωσε δυναμικά το παρόν κατακτώντας 4 βραβεία, ένα εκ των οποίων gold, στις παρακάτω κατηγορίες:
- Best Social Media Strategy for Brand Awareness
GOLD Lidl Hellas – The Newtons Laboratory: Lidl – Αξίζει και Φαίνεται
- Best Social Media Strategy for Customer Service
SILVER Lidl Hellas: Lidl Social Media Customer Service
- Best Community Engagement Campaign
SILVER The Newtons Laboratory – Lidl Hellas: Ρε μην είσαι Larrys ρε!
- Emerging Platform
SILVER Lidl Hellas: Lidl Hellas @ Snapchat
Στο πλαίσιο της ενέργειας «Αξίζει και Φαίνεται» η Lidl Hellas ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη και πλήρως ανανεωμένη στρατηγική στα social media κανάλια της, καθώς πέρα από το Facebook η επικοινωνία επεκτάθηκε στο Twitter και το Instagram όπου και προβλήθηκε ακόμη περισσότερο η φιλοσοφία της εταιρείας. Στόχος ήταν μέσα από όλα τα digital κανάλια επικοινωνίας να αναδειχθεί τόσο η άριστη ποιότητα των προϊόντων, οι ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρονται προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή όσο και η στήριξή της εταιρείας προς τους Έλληνες παραγωγούς. Η αισθητική και το ύφος όλων των posts άλλαξε ενώ δημιουργήθηκε το micro site www.lidl-axizei.gr, όπου προβλήθηκε η φιλοσοφία της εταιρίας, μέσω των οδοιπορικών του Λευτέρη Λαζάρου σε Έλληνες παραγωγούς.
Όσον αφορά στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Customer Service, η Lidl Hellas βραβεύτηκε για τη στρατηγική επικοινωνίας που έχει αναπτύξει βάσει της οποίας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν χρησιμοποιούνται απλώς ως κανάλια διαφήμισης, αλλά κυρίως ως δίαυλος αμφίδρομης επικοινωνίας και ως ένα μέσο ανοιχτό στον δημόσιο διάλογο με όλους τους χρήστες που επιθυμούν να απευθύνουν οποιοδήποτε ερώτημα, μήνυμα ή παράπονο προς την εταιρεία.
Για τη διαδικτυακή καμπάνια «Ρε μην είσαι Larrys ρε» και με την υπογραφή της διαφημιστικής «The Newtons Laboratory» η Lidl Hellas κατέκτησε το βραβείο «Best Community Engagement Campaign». Με αφορμή το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα η καμπάνια καλούσε τους άνδρες να παραδεχθούν ότι ήταν στην ζωή τους μια φορά Larry (=η ύπαρξη τους εξαρτάται πλήρως από το γυναικείο φύλο) και παίρνοντας μέρος σε κλήρωση να κερδίσουν τα κιλά τους σε λίτρα μπύρας από τα LIDL, απολαμβάνοντας το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.
Τέλος, η Lidl Hellas αποτέλεσε την πρώτη εταιρία λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που ενσωμάτωσε στη στρατηγική επικοινωνίας της το Snapchat, την πιο ραγδαία εξελισσόμενη social εφαρμογή, δημιουργώντας τον λογαριασμό με το όνομα lidlhellas, μέσω του οποίου ξεκίνησε να προωθεί εταιρικές εκδηλώσεις live στο κοινό της. Αξίζει να σημειωθεί, πως η κατηγορία Snapchat εισήχθη για πρώτη φορά στο θεσμό των βραβείων Social Media Awards και η Lidl Hellas ήταν η εταιρεία που απέσπασε την υψηλότερη διάκριση σε αυτήν.