Και για το 2015 κατέλαβε η Lidl Hellas μία θέση ανάμεσα στις κοινωνικά υπευθυνότερες εταιρείες. Συγκεκριμένα, ανάμεσα στις πρώτες κοινωνικά υπεύθυνες εταιρίες του κλάδου στην Ελλάδα συγκαταλέγεται η Lidl, σύμφωνα με έρευνα για την «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τον Έλληνα καταναλωτή 2015 – 2016» που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με τη δημοσκοπική εταιρία MRB.
Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας, η οποία διενεργείται σε 22 χώρες είναι να εξετάσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Στο πλαίσιο της έρευνας αυτής και ανάμεσα σε δείγμα 700 Ελλήνων πολιτών, η Lidl Hellas επιλέχθηκε από τους ίδιους τους καταναλωτές ως μια από τις κοινωνικά υπευθυνότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα το 2015. Για τη Lidl, η συγκεκριμένη διάκριση είναι ιδιαίτερης σημασίας, καθώς αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται από τους ίδιους τους καταναλωτές η διαρκής συμμετοχή και συμβολή της εταιρίας στην αναβάθμιση της ζωής των Ελλήνων πολιτών και στην ανάπτυξη καινοτόμων προγραμμάτων.