Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / L’ Artigiano: Συμμετέχει σε συνέδριο για την Εξυπηρέτηση Πελατών

L’ Artigiano: Συμμετέχει σε συνέδριο για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Η L’Artigiano, η  αλυσίδα ιταλικού φαγητού, συμμετέχει στο Συνέδριο με τίτλο  “Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών” την Τετάρτη 1η Απριλίου 2015, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Η πρωτοβουλία του Συνεδρίου ανήκει στο περιοδικό “Marketing Week” και αφορά την παρουσίαση κορυφαίων case studies σημαντικών επιχειρήσεων.

 

Η εταιρεία, δίνοντας προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του μέσα από τα ποιοτικά αυθεντικά ιταλικά πιάτα της, συμμετέχει  σε αυτήν την προσπάθεια αποτύπωσης της δυναμικής του “customer service” στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ένας από τους ομιλητές θα είναι ο Στέργιος Οικονόμου, Area Manager της L’Artigiano με θέμα “Tο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης παραγγελιών”, παρουσιάζοντας την αποτελεσματική πρακτική της εταιρείας, πώς δηλαδή εξασφαλίζεται η γρήγορη εξηπηρέτηση   των πελατών με την παροχή ποιοτικού ιταλικού φαγητού από την λήψη της παραγγελίας μέχρι τη διανομή στον τελικό καταναλωτή.

Καθώς η ελληνική αγορά γίνεται όλο και περισσότερο ανταγωνιστική, η L’Artigiano αναγνωρίζει τη σημασία της αποτελεσματικής επαγγελματικής εξυπηρέτησης των πελατών της για την βιωσιμότητα και ανάπτυξή της.

Η L’Artigiano μετά από 21 χρόνια λειτουργίας διαθέτει 16 καταστήματα στην περιοχή της Αττικής και 3 καταστήματα σε Κόρινθο, Καλαμάτα και Χαλκίδα. Φιλοσοφία της εταιρίας είναι η παρασκευή γευμάτων με βάση ποιοτικές α΄ ύλες και ιταλική παράδοση  σε προσιτές τιμές στοχεύοντας στη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη.