Επενδύσεις για την ανακαίνιση –rebranding των καταστημάτων της υλοποιεί η αλυσίδα L’ Artigiano, η οποία ταυτόχρονα είναι έτοιμη για την δημιουργία ενός νέου concept καταστήματος, dine in.
Η οικονομική κρίση και το ασταθές φορολογικό περιβάλλον απέτρεπαν την εταιρεία κατά τα προηγούμενα χρόνια να προχωρήσει τα πλάνα της, ωστόσο η διοίκησή της σήμερα δηλώνει αποφασισμένη να προχωρήσει με τα επενδυτικά της σχέδια, παρά τις δυσκολίες και τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά.
Όπως ανέφερε σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Βιτσικάνος, με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της εικόνας, η L’ Artigiano έχει δρομολογήσει μια υψηλή επένδυση ανακαίνισης του δικτύου της, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016 και θα δει τα καταστήματά της να αποκτούν νέα εμφάνιση, με κυρίαρχο στοιχείο το χαρακτηριστικό πράσινο, κόκκινο και λευκό χρώμα.
Το rebranding απαιτεί επένδυση ύψους 20 χιλ. ευρώ ανά κατάστημα, ενώ το κόστος δημιουργίας ενός νέου καταστήματος μέσω franchise, διαμορφώνεται σήμερα στα 350 χιλ. ευρώ.
Ακόμα υψηλότερα, στις 500 χιλ. ευρώ, διαμορφώνεται το ύψος επένδυσης για το νέο concept καταστημάτων dine in, που θέλει να αναπτύξει η εταιρεία. Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα όλα τα καταστήματα της αλυσίδας είναι αποκλειστικά delivery. Ο κ. Βιτσικάνος δηλώνει έτοιμος να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, μόλις σταθεροποιηθεί κάπως η αγορά.
Ξεκινώντας με το πρώτο της κατάστημα στο Βύρωνα το 1993, σήμερα η L’ Artigiano, μία 100% ελληνική εταιρεία, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 20 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό.
Τα μισά περίπου καταστήματα είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα λειτουργούν με franchise. Όπως αναφέρθηκε, κατά την κρίση η εταιρεία έχει μειώσει τιμές περιορίζοντας την κερδοφορία της, προσπαθώντας να αναπτύξει τα μερίδιά της. Ο τζίρος της το 2015 διαμορφώθηκε στα 12,5 εκατ. ευρώ και αναμένεται να αγγίξει τα 13 εκατ. ευρώ το 2016, σε μία αγορά που κινείται πτωτικά και κατά τους πρώτους μήνες του 2016.
Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό, το 2016 η L’ Artigiano συνεχίζει την επενδυτική της πολιτική με στόχο τη διευκόλυνση του καταναλωτή, την αναβάθμιση υποδομών της και την ισχυροποίηση του brand της. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λάνσαρε το νέο της site που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (user friendly), ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, οι οδηγοί της είναι εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.