Το κτήμα Scalarea, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του και παρουσίασε τη νέα του ταυτότητα σε μια ξεχωριστή εκδήλωση γεμάτη γεύσεις, αρώματα και εμπειρίες, που πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαρτίου στο οινοποιείο, στο Σκαλάνι Ηρακλείου Κρήτης.
Στην καρδιά του Κρητικού αμπελώνα, μόλις λίγα χιλιόμετρα από την Κνωσό, το κτήμα Scalarea γιόρτασε με αφορμή τη νέα εταιρική του ταυτότητα που περιλαμβάνει νέο λογότυπο, νέες ετικέτες και μια ανανεωμένη φιλοσοφία. Με κεντρικό σύμβολο τον λαβύρινθο, απόλυτα συνδεδεμένο με την ιστορία και τον μυστικισμό της Κρήτης, το οινοποιείο επανατοποθετείται ως ένας προορισμός αυθεντικών οινικών εμπειριών, προσφέροντας στον επισκέπτη μια εμπειρία επαφής με τη φύση, τη γνώση και τη γεύση των κρητικών αμπελώνων.
Στην εκδήλωση, η Διευθύντρια του κτήματος Scalarea, Αλεξάνδρα Χατζηλάσκαρη, παρουσίασε το όραμα και τη νέα ταυτότητα του οινοποιείου, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το Scalarea, που πλέον παράγει, εμφιαλώνει και διαχειρίζεται αποκλειστικά προϊόντα από την κρητική γη. Στόχος είναι η διάδοση του κρητικού αμπελώνα εντός και εκτός των συνόρων της Κρήτης καθώς και η προώθηση του οινοτουρισμού για ξένους αλλά και Έλληνες επισκέπτες.
Το παρόν έδωσαν συνεργάτες του οινοποιείου, τοπικά Μέσα, εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου που δραστηριοποιούνται στο νησί καθώς και εκπρόσωποι της πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής ζωής του νησιού. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα κρασιά Scalarea (Λευκό-Ροζέ-Ερυθρό), το νέο premium λευκό ΝΟΥΣ, καθώς και το ολοκαίνουργιο Μοσχάτο Σπίνας.
Η βραδιά έκλεισε μουσικά με τους κρητικούς καλλιτέχνες Νικομανώλη Νύκταρη και Γιώργο Χειμωνάκη, προσφέροντας την απόλυτη εμπειρία του κτήματος Scalarea: Cultivating Experiences.