Σε περαιτέρω ανάπτυξη των αποτελεσμάτων της προσβλέπει η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι την προσεχή διετία, σύμφωνα με όσα ανέφερε η διοίκησή της, κατά την διάρκεια παρουσίασης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.
Όπως αναφέρθηκε, η ανάπτυξη θα προέλθει κυρίως από το εξωτερικό, καθώς η εταιρεία εξάγει σε περισσότερες από 24 χώρες, με βασικές αγορές, αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αναπτύσσονται με ισχυρούς ετήσιους ρυθμούς.
Στο πλαίσιο αυτό, από 1ης Ιανουαρίου η εταιρεία προχωρεί σε συνεργασία με ιταλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Σε ότι αφορά την εγχώρια αγορά, η εταιρεία διευρύνει τα μερίδια αγοράς της σε παγωτό και γιαούρτι. Ειδικότερα, στο γιαούρτι το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε φέτος από το 13% του 2015 στο 14,2%, ενώ στο παγωτό από το 13,3% στο 18,3%.
Για το 2017, η εταιρεία έχει έτοιμες συνεργασίες και με άλλους λιανεμπόρους, καθώς και την παραγωγή νέων κωδικών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνει στο επιδόρπιο γιαουρτιού με πρωτεΐνες (Super Spoon).
Παράλληλα, όπως αναφέρθηκε, το επενδυτικό πρόγραμμα των 10 εκατ. ευρώ που ήδη ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, αποσκοπεί στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, στη μείωση του κόστους και στην παραγωγή νέων προϊόντων, ενώ εκτιμάται πως δεν θα αντιμετωπίζει πρόβλημα χρηματοδότησης λόγω και της ισχυρής κεφαλαιακής διάρθρωσης που διαθέτει η εισηγμένη.