Ειδήσεις
Home / Top Slider / Κρι Κρι: Λανσάρισμα νέων παγωτών με ισχυρό προωθητικό πλάνο

Κρι Κρι: Λανσάρισμα νέων παγωτών με ισχυρό προωθητικό πλάνο

Το λανσάρισμα νέων προϊόντων παγωτού για το 2017 ανακοίνωσε η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι στο καθιερωμένο, ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της, με καλεσμένους συνεργάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκε η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας την περασμένη χρονιά, με σημαντική αύξηση πωλήσεων +10% πανελλαδικά στα επώνυμα προϊόντα παγωτού Κρι Κρι, αύξηση διανομής σε 800 νέα σημεία, επιτυχημένα λανσαρίσματα με συμμετοχή 11% στο συνολικό τζίρο, έντονη επικοινωνία των νέων προϊόντων σε όλα τα μέσα και αύξηση της αναγνωρισιμότητας. photo2

Εφόδια της εταιρείας σε αυτή την πορεία ανάπτυξης για το 2017 είναι τα νέα προϊόντα τα οποία σχεδιάστηκαν σε συνέχεια της συνεργασίας της εταιρείας με στρατηγικούς παίκτες, όπως η ΙΟΝ με ηγετικές μάρκες όπως το Derby, και η Disney με τις ηρωίδες από την ταινία FROZEN,  που ενέπνευσαν την ανάπτυξη ενός παιδικού  παγωτού με φρέσκο γάλα. Επιπλέον η Κρι Κρι ως μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή, ανέπτυξε μία νέα σειρά εμπνευσμένη από την ελληνική οικογένεια και τις ελληνικές γεύσεις με μνήμες από τα γλυκά της μαμάς φροντίζοντας έτσι να φέρει στο σήμερα γλυκές αναμνήσεις από κλασικές γεύσεις όπως η πάστα φλώρα και η σοκολατόπιτα της μαμάς.

Τέλος, η εταιρεία αποφάσισε να μπει και στην κατηγορία του λειτουργικού παγωτού με έξτρα πρωτεΐνη, συνεχίζοντας το επιτυχημένο λανσάρισμα του γιαουρτιού super spoon, σε παγωτό κυπελάκι, συνδυάζοντας την μυϊκή ενδυνάμωση της πρωτεΐνης και την ενέργεια των superfruits με την απόλαυση του παγωτού. Το ισχυρό πλάνο προωθήσεων και επικοινωνίας ανακοινώθηκε στο συνέδριο, παρουσία  των συνεργατών, αντιπροσώπων και στελεχών  της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό, που έχουν συμβάλλει στην έως τώρα εξέλιξη της εταιρείας.