Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Kellogg: Εξαγόρασε εταιρεία μπαρών στις ΗΠΑ για 600 εκατ. δολ.

Kellogg: Εξαγόρασε εταιρεία μπαρών στις ΗΠΑ για 600 εκατ. δολ.

Ο αμερικανικός κολοσσός των τροφίμων Kellogg προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας παραγωγής μπαρών πρωτεϊνών RXBAR Chicago Bar Company για 600 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.

Η RXBAR, η οποία όπως δήλωσε η Kellogg ότι είναι η “ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα θρεπτικών συστατικών” στις ΗΠΑ, είναι μια σειρά πρωτεϊνικών ράβδων «καθαρού σήματος» με βάση ασπράδια αυγών, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Η Kellogg, γνωστή για τα δημητριακά πρωινού, όπως το Special K, δήλωσε ότι η RXBAR θα συνεχίσει να λειτουργεί αυτόνομα ως ανεξάρτητη επιχείρηση και θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει την κλίμακα και τους πόρους της Kellogg για να οδηγήσει την ανάπτυξη.

Ο νέος διευθυντής της Kellogg, Steve Cahillane, δήλωσε: “Η RXBAR είναι μια μοναδική και πρωτοποριακή εταιρεία. Οι αξίες της, οι άνθρωποι και η πρωτοποριακή προσέγγιση αποτελούν μια συναρπαστική ευκαιρία για την επιχείρησή μας.

Η προσθήκη ενός πρωτοπόρου στην καθαρή, υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες σνακ στο χαρτοφυλάκιο μας ενισχύει την ήδη ισχυρή μας υγιεινή προσφορά σνακ. Το RXBAR είναι μια εξαιρετική στρατηγική ιδέα για την Kellogg καθώς στρέφουμε στην ανάπτυξη.

«Με την ισχυρή χιλιετή κατανάλωσή της και τη διαφοροποιημένη παρουσία των καναλιών, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου, η RXBAR βρίσκεται σε τέλεια θέση για να ανταποκριθεί καλά στις μελλοντικές τάσεις των τροφίμων».

Ο Peter Rahal, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της RXBAR, δήλωσε: «Μελετήσαμε προσεκτικά ποιος θα είναι ο σωστός συνεργάτης για το μέλλον της RXBAR. Είμαστε πάντα αφοσιωμένοι στην παροχή των προϊόντων υψηλής ποιότητας που έχουν μεγάλη γεύση και είναι ριζικά ειλικρινείς και διαφανείς καταναλωτές και οι προτεραιότητες αυτές παραμένουν.

Η ένταξη στην Kellogg δεν είναι μόνο μια μεγάλη πολιτιστική εφαρμογή, αλλά μας παρέχει τα εργαλεία και τους πόρους για να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας, ώστε η μάρκα να μπορεί να κλιμακωθεί ακόμη πιο γρήγορα από ό, τι είναι σήμερα».

Κάθε RXBAR παρέχει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης και 210-220 θερμίδες. Οι ράβδοι διατίθενται σε 11 διαφορετικές γεύσεις, με πρόσθετες εποχιακές και περιορισμένες ποικιλίες και διανέμονται σε όλες τις ΗΠΑ.

Η εταιρεία Bar Bar Company πρόσφατα ξεκίνησε και τα RXBAR Kids, τα οποία περιέχουν τα ίδια βασικά συστατικά με τα RXBAR, αλλά και τις “γεύσεις και μερίδες” που είναι φιλικές προς το παιδί.

Οι καθαρές πωλήσεις της RXBAR αναμένεται να είναι περίπου 120 εκατομμύρια δολάρια το 2017 και η Kellogg δήλωσε ότι αναμένει το πολλαπλάσιο του προβλεπόμενου EBITDA 2018 να κυμαίνεται από 12-14 φορές, συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών οφελών στην τιμή αγοράς.