Ειδήσεις
Home / Top Slider / Καμπάνια 2,3 εκατ. ευρώ για την προβολή του αιγοπρόβειου κρέατος

Καμπάνια 2,3 εκατ. ευρώ για την προβολή του αιγοπρόβειου κρέατος

Το ποσό των 2,3 εκατ. ευρώ θα διατεθεί την προσεχή 3ετία για την προβολή της βιώσιμης αιγοπροβατοτροφίας και της συμβολής της στο οικοσύστημα και την υγιεινή διατροφή, στο πλαίσιο του προγράμματος “Signed by nature”.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του προγράμματος που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα, ο πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ), κ. Ελευθέριος Γίτσας, επεσήμανε ότι βιώνουμε μία περίοδο στοχοποίησης -ενοχοποίησης της αιγοπροβατοτροφίας, λόγω της επιβάρυνσης που αυτή προκαλεί σε κάποιες χώρες, στο περιβάλλον.

Ωστόσο, όπως τόνισε, «οι πολύ διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας ως προς την εκτροφή -και συγκεκριμένα η εκτατική εκτροφή σε ημιορεινές κυρίως περιοχές-, μπορούν να αποτελέσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας μας, για την περαιτέρω αύξηση της κατανάλωσης ελληνικού αιγοπρόβειου κρέατος, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό».

Μάλιστα, στα πλαίσια του προγράμματος, έχει ήδη πραγματοποιηθεί εκδήλωση ενημέρωσης και γευσιγνωσίας στην Γερμανία, ενώ την προσεχή εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχη εκδήλωση στην Σουηδία.

 

Η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κυρία Φωτεινή Αραμπατζή, ανέφερε στην ομιλία της ότι στην αγορά κρέατος συντελούνται κατακλυσμιαίες αλλαγές, στις οποίες πρέπει να ανταποκριθούμε με σύγχρονα μέσα, καθώς όπως επεσήμανε «με τα κλειδιά του χθες δεν μπορείς να ανοίξεις τις πόρτες του αύριο».

Η ίδια επεσήμανε ότι οι προοπτικές για την αύξηση της κατανάλωσης είναι ευοίωνες, με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, δεδομένου ότι η κατά κεφαλή κατανάλωση στην ΕΕ, διαμορφώνεται στα 67,9 κιλά, από τα οποία, μόλις 1,7 κιλά, αφορούν την κατανάλωση αιγοπρόβειου κρέατος.

Η υφυπουργός ανέφερε επίσης ότι είναι νευραλγικής σημασίας η προβολή των μοναδικών πλεονεκτημάτων και της ανώτερης ποιότητας του ελληνικού κρέατος.

 


Η συντονίστρια του προγράμματος “Signed by nature”, κυρία Βίκυ Κωστοπούλου, σημείωσε ότι το πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση των καταναλωτών, με στόχο την δημιουργία θετικού κλίματος, που θα συμβάλλει στην αύξηση της κατανάλωσης.

Συγκεκριμένα, στοχεύει στην ενημέρωση για την διάσωση και διατήρηση του πολιτιστικού πλούτου, την διατήρηση της βιοποικιλότητας, τα οφέλη της εκτατικής διατροφής, την υψηλή διατροφική αξία του κρέατος, την συμβολή στην προστασία της φύσης από καταστροφές και το θετικό οικολογικό αποτύπωμα.