Ειδήσεις
Home / Retail / “It’s Better @ Home”: Μια σύγχρονη εκδοχή της Οδύσσειας από τη Lidl Hellas

“It’s Better @ Home”: Μια σύγχρονη εκδοχή της Οδύσσειας από τη Lidl Hellas

Η Lidl Hellas, μέσω της εταιρικής της σελίδας στο LinkedIn, ξεκινά μία νέα επικοινωνία Recruiting με σύνθημα ”It’s better at home”, το concept της οποίας βασίζεται σε μία σύγχρονη εκδοχή της Οδύσσειας.

Ο Οδυσσέας, ένας hipster- χιουμοριστικός χαρακτήρας, εκπροσωπεί μέσα από σύντομες ιστορίες, τους νέους που αναζητούν την εργασιακή τους «Ιθάκη». Μέσα από αυτήν την επικοινωνία η εταιρεία θέλει να παρακινήσει τους νέους να παραμείνουν στην Ελλάδα ή ακόμα και να επιστρέψουν από το εξωτερικό και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη στις δυνατότητες τους, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει αρκετός χώρος ανάπτυξης και προοπτικών για όλους.

Η εταιρεία αναφέρει:

“Αντιλαμβανόμενοι τις δυσκολίες που βιώνουν οι Έλληνες εργαζόμενοι, σχεδιάσαμε την επικοινωνία αυτή, ώστε να κρατήσουμε κάποια από τα ταλέντα στη χώρα μας, να τους δώσουμε τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που αναζητούν και να εκπληρώσουμε τις επιθυμίες τους. Στη Lidl Hellas διαθέτουμε όλες αυτές τις προδιαγραφές και μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες των Ελλήνων εργαζόμενων. Μέσα από τις παροχές μας, τους μισθούς και τις προοπτικές ανάπτυξης κι εκπαίδευσης που προσφέρουμε αναδειχθήκαμε σε έναν από τους Top Employer στη χώρα μας και θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να δώσουμε νέα πνοή στην αγορά εργασίας.

Στόχος μας, τα τελευταία χρόνια, είναι να επαναφέρουμε την εμπιστοσύνη των υποψηφίων στην ελληνική αγορά εργασίας, κι έτσι για πρώτη φορά δημοσιεύσαμε ανοιχτά την πολιτική των αμοιβών μας προς το κοινό των ενδιαφερομένων, ανακοινώνοντας το μισθό σε κάθε αγγελία μας και επιλέξαμε το LinkedIn, δεδομένης της SocialRecruiting τάσης που έχει παρατηρηθεί, ως ένα από τα πιο ισχυρά κανάλια μας και Social Media όχημα επικοινωνίας κι ενημέρωσης για τις επαγγελματικές ευκαιρίες που παρέχονται από τη Lidl Hellas στη γενιά των Millennials υποψηφίων και όχι μόνο”.