Ειδήσεις
Home / Top Slider / Η Βίκος λανσάρει και cola zero – Θα ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα

Η Βίκος λανσάρει και cola zero – Θα ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα

Από σήμερα Τρίτη, τοποθετείται στα ράφια των σούπερ μάρκετ το νέο προϊόν της Ηπειρώτικης Βιομηχανίας Εμφιάλωσης – Βίκος. Πρόκειται για την Βίκος Cola Zero η οποία όπως ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης τύπου ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρείας, είναι η ελληνική πρόταση στην κατηγορία zero η οποία θα είναι κατά 20% φθηνότερη στο ράφι.
Όπως ανέφερε ο ίδιος πρόκειται για μια κατηγορία η οποία από το 2016 έως και το 2020 έχει καταγράψει ανάπτυξη 57% και 18% σε σχέση με το 2019 και αποτελεί πλέον το 30% της κατηγορίας cola. Δηλαδή 1 στους 3 καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν cola zero sugar. Το βασικό προϊόν των προϊόντων cola παραμένει βέβαια η cola regular με κατανάλωση 75 εκατομμύρια λίτρα ενώ η cola με στέβια πουλά ετησίως περί τα 10 εκατομμύρια λίτρα.
Αναφορικά με την πορεία της Βίκος στην κατηγορία των αναψυκτικών, το μερίδιο της ανέρχεται πλέον στο 5% και στο 4,2% στην κατηγορία cola όπου την τελευταία τετραετία έχει εμφανίσει ανάπτυξη 578%.
“Στόχος μας” είπε ο κ. Σεπετάς, “ήταν να δημιουργήσουμε προϊόντα με πραγματικά μηδέν ζάχαρη, με διαφορετική προσέγγιση από τον leader της αγοράς”. Και συνέχισε “αυτό που κοιτάζουμε πριν από κάθε λανσάρισμα είναι να γνωρίζουμε τι ζητάει η αγορά, τι όγκος κρύβεται πίσω από κάθε προϊόν και να βρεθεί η κατάλληλα στιγμή για να γίνει αποδεκτό το προϊόν από αυτούς που έχουν τη διανομή”. Σχετικά με την πορεία της Βίκος την περασμένη χρονιά, ο ίδιος είπε πως η χρονιά “έκλεισε” οριακά πτωτικά, ενώ για την φετινή χρονιά η εταιρεία ετοιμάζει και άλλα λανσαρίσματα.