Η McDonald’s είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο και γιορτάζει φέτος 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
30 χρόνια τώρα, η McDonald’s προσφέρει απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους.
Για τον εορτασμό των 30 χρόνων, η McDonald’s υποδέχεται για μια ακόμα φορά τον κορυφαίο Έλληνα σταρ Σάκη Ρουβά με μια επιλογή τριών ξεχωριστών premium burgers – τα Anniversary Burgers.
Τα νέα Anniversary Burgers, περιλαμβάνουν τρία μοναδικά burgers που υπόσχονται μια απολαυστική εμπειρία:
- Το Anniversary Beef Burger αποτελείται από ζουμερό μπιφτέκι βοδινού κρέατος, τυροκροκέτα με μανιτάρια, τραγανό κρεμμύδι, πίκλες, φρέσκια τομάτα, μαρούλι iceberg, τυρί και σάλτσα Three Pepper, σε αφράτο ψωμάκι με σπόρους παπαρούνας.
- Το Anniversary Chicken Burger αποτελείται από τραγανό κοτόπουλο, τυρί, φρέσκια τομάτα, μαρούλι iceberg και σάλτσα BΒQ με κρεμμύδι, σε αφράτο ψωμάκι με σπόρους παπαρούνας.
- Το Anniversary Vegetarian Burger αποτελείται από λαχταριστό φυτικό μπιφτέκι, τυρί, φρέσκια τομάτα, κρεμμύδι, μαρούλι iceberg, σάλτσα μαγιονέζας και ketchup, σε αφράτο ψωμάκι με σπόρους παπαρούνας.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά, καθώς και digital καμπάνια, ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων. Για την καμπάνια, η McDonald’s συνεργάστηκε με έναν από τους πιο επιτυχημένους συνθέτες σε Ελλάδα και Κύπρο, τον Φοίβο, ο οποίος έγραψε ένα τραγούδι ειδικά για την επέτειο των 30 χρόνων της McDonald’s, που ερμηνεύει ο διάσημος σταρ Σάκης Ρουβάς.
Το αποτέλεσμα είναι μια εντυπωσιακή καμπάνια που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και προβάλλεται σε διάφορα μέσα.
Η ΙΔΕΑ
Από γειτονιά σε γειτονιά, από κινητό σε κινητό, όλη η πόλη μαθαίνει ότι η McDonald’s γιορτάζει τα 30 χρόνια και ότι ο Σάκης Ρουβάς τραγουδάει σε ένα εστιατόριο McDonald’s. Η εκδήλωση γίνεται γρήγορα talk of the town και όλοι σπεύδουν στην εορταστική συναυλία, όπου απολαμβάνουν τον αγαπημένο τους σταρ, το τραγούδι και τα αγαπημένα προϊόντα McDonald’s.
Η καμπάνια έτρεξε αρχικά στα social media με teaser posts και stories σχετικά με τα νέα burgers αλλά και στιγμές από τα παρασκήνια του τηλεοπτικού σποτ.
Στις 11 Οκτωβρίου έγινε η επίσημη έναρξη της καμπάνιας αποκαλύπτοντας το τραγούδι και τα Anniversary Burgers μέσω του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ και αναφορών, social media (video /posts and stories) τόσο στην επίσημη σελίδα και τους λογαριασμούς της McDonald’s και του Σάκη Ρουβά, όσο και στην υπαίθρια καμπάνια και εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ και να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια εδώ
Παράλληλα, για να γιορτάσει τα 30 της χρόνια, η McDonald’s λάνσαρε την digital ενέργεια “Tasty Thirty”, αποκλειστικά μέσω του McDonald’s app. Οι χρήστες καλούνται να σβήσουν τα κεράκια κουνώντας τη συσκευή τους για να αποκαλύψουν και να απολαύσουν τη λαχταριστή προσφορά της ημέρας.
30 χρόνια, 30 απολαυστικές προσφορές, μία για κάθε μέρα!
Το “Tasty Thirty” θα ισχύει μέχρι τις 30 Οκτωβρίου. Κατεβάστε το McDonald’s app εδώ.
Η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas, λέει «Είμαστε πολύ περήφανοι που μοιραζόμαστε την εμπειρία αυτού του καταπληκτικού brand με τους πελάτες μας στην Ελλάδα εδώ και τόσα χρόνια, και επίσης που γιορτάζουμε την επέτειό μας με τον μοναδικό Σάκη Ρουβά, έναν υπέροχο συνεργάτη τα τελευταία τρία χρόνια. Υποσχόμαστε να συνεχίσουμε την ανάπτυξη της εταιρίας μας, να φέρουμε το brand πιο κοντά σε περισσότερους καταναλωτές παραμένοντας πιστοί στην αποστολή μας να «προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους».
Η McDonald’s άνοιξε το πρώτο εστιατόριο το 1991 στην πλατεία Συντάγματος και ακολούθησε μια συνεχή ανάπτυξη στην Ελλάδα. Σήμερα λειτουργούν 26 εστιατόρια McDonald’s σε όλη τη χώρα, με περισσότερους από 1000 εργαζόμενους και 10 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.