Η McDonald’s υποδέχεται την Ελληνίδα chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη με τα αποκλειστικά “Homestyle” premium burgers. Η γνωστή chef δημιούργησε δύο γευστικά Homestyle Burgers που υπόσχονται μια απολαυστική εμπειρία!
Το Margarita Homestyle Beef αποτελείται από ζουμερό μπιφτέκι από βοδινό κρέας με λαχταριστή σάλτσα, τυροκροκέτα με γεύση Cheddar, τραγανό κρεμμύδι, πίκλες, φρέσκια λόλα και τομάτα, σε αφράτο ψωμί brioche.
Το Margarita Homestyle Chicken αποτελείται από τραγανό κοτόπουλο με λαχταριστή σάλτσα Ranch, δύο φέτες τυρί με γεύση bacon και μαύρο πιπέρι, τραγανό κρεμμύδι, πίκλες και φρέσκια λόλα, σε αφράτο ψωμί brioche.
Δύο μοναδικές δημιουργίες υψηλής ποιότητας και μεγάλης αξίας που όλοι μπορούν να απολαύσουν στα McDonald’s!
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία φέρνει τις φρέσκιες ιδέες και την αυθεντικότητά της στα McDonald’s και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία McDonald’s απαράμιλλης αξίας!», αναφέρει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas.
Στην καμπάνια “Homestyle”, η Μαργαρίτα Νικολαΐδη δημιουργεί συνταγές που τις λατρεύουν όλοι, ακόμα και οι chef!
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ και να μάθετε περισσότερα για τα Margarita Homestyle Burgers εδώ.
Ως μέρος της καμπάνιας, η McDonald’s δημιούργησε το διασκεδαστικό παιχνίδι μνήμης “Unforgettable”, διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να ανακαλύψουν όλα τα ζευγάρια όμοιων καρτών μέσα στο διάστημα των 30 δευτερολέπτων για να απολαύσουν λαχταριστές προσφορές, μία κάθε μέρα. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουλίου.
*Διαθέσιμα μόνο στα συμμετέχοντα εστιατόρια McDonald’s.