Η Lavazza, μια από τους κορυφαίες εταιρείες καφέ στον κόσμο και επίσημος συνεργάτης καφέ της διοργάνωσης Roland-Garros από το 2015, αποφάσισε να παρουσιάσει τον ιταλικό τρόπο ζωής και τον καφέ της στο διάσημο γαλλικό τουρνουά για δέκατη συνεχή χρονιά. Από την πρώτη διοργάνωση του Roland Garros, έχουν σερβιριστεί πάνω από 3 εκατομμύρια φλιτζάνια καφέ. Όταν η συνεργασία ξεκίνησε το 2015, τόσο η Lavazza όσο και η Γαλλική Ομοσπονδία Τένις εξέφρασαν την επιθυμία τους για μια μακροπρόθεσμη δέσμευση και παρουσία. Καθώς και οι δύο, μοιράζονται και προωθούν αξίες όπως η επιδίωξη της αριστείας, ο εκσυγχρονισμός, η διασκέδαση και, προφανώς, το πάθος, έχουν δημιουργήσει έναν διαρκή δεσμό μεταξύ της Lavazza και του αθλήματος του τένις.
Η συνεργασία Lavazza και Roland-Garros έχει στρατηγική σημασία. Το προφίλ του καταναλωτή προϊόντων της Lavazza αντικατοπτρίζεται στους οπαδούς του τένις, ενώ παράλληλα αποτελεί και μια ισχυρή πλατφόρμα για την επικοινωνία των παραδόσεων, των αξιών και των προϊόντων της εταιρείας. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι η πλατφόρμα του τένις φέρνει τη Lavazza σε επαφή με περισσότερους από τρία εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο, προσφέροντας στους φίλους του τένις μια εξαιρετική εμπειρία γεύσης όλα αυτά τα χρόνια, όπου καταναλώθηκαν πάνω από 11 εκατομμύρια φλιτζάνια καφέ. Με το Roland-Garros, η εταιρεία δεν μοιράζεται μόνο αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός, αλλά και αυτές που σχετίζονται με την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η συμμετοχή της Lavazza σε αυτό το τουρνουά είναι απολύτως σύμφωνη με τη στρατηγική του brand και βοηθά στην ισχυροποίηση της θέσης του Ομίλου σε μια πολύ σημαντική αγορά, ενώ προσφέρει μια γνήσια ιταλική εμπειρία καφέ, σε όλες τις μορφές της.
Εκτός από την διοργάνωση στο Παρίσι, η Lavazza υποστηρίζει ενεργά και τους αγώνες που πραγματοποιούνται στο Wimbledon και το US Open, ενώ είναι Platinum Partner των Nitto ATP Finals 2021-2025 που εδρεύουν στο Τορίνο από το 2020. Άλλωστε η συνεργασία με το Nitto ATP Finals στο Τορίνο, αποτυπώνει τον ισχυρό δεσμό μεταξύ της εταιρείας και της πόλης της, που χρονολογείται από την ίδρυση της Lavazza το 1895 και τη γέννηση του πρώτου ιταλικού καφέ εσπρέσο στην ιστορία. Το 2023, η συνεργασία επεκτάθηκε στο Shanghai Rolex Cup στην Κίνα, το μοναδικό τουρνουά ATP Masters 1000 στην Ασία, και φέτος στο Mutua Madrid Open. Η Lavazza έχει συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια με πολλούς πρωταθλητές και ειδικούς του τένις ως πρεσβευτές, φέρνοντας πιο κοντά τον κόσμο του αθλητισμού και της καταναλωτές του καφέ. Από τον Andre Agassi στον Jannik Sinner, Πρεσβευτή της Lavazza από το 2019 και τώρα Νο2 στην παγκόσμια κατάταξη, η Lavazza πίστεψε στο ταλέντο αυτού του νεαρού πρωταθλητή, ξεκινώντας από τα Next Gen ATP Finals το 2019, και από τότε αυτή η συνεργασία, αποτελεί μια ιδανική συνεργασία “perfect match”μεταξύ των αξιών του τένις ,του πάθους για την αριστεία και την αγάπη για την κατανάλωση καφέ. Επιπλέον, κατάφερε να σημειώσει τη μία επιτυχία μετά την άλλη, χάρη και στην αυθόρμητη και ενθουσιώδη υποστήριξη των Carota Boys, των φανατικών θαυμαστών του που τον ακολουθούν σε κάθε αγώνα με την υποστήριξη της Lavazza.
Από τις 20 Μαΐου 2024 οι επισκέπτες του Roland Garros θα βρουν το έμπειρο προσωπικό της Lavazza σε κάθε χώρο με το οποίο μπορούν να ανταλλάξουν ιδέες και να ανακαλύψουν υψηλής ποιότητας καφέ που θα τους εκπλήξει, είτε προτιμούν εσπρέσο, καπουτσίνο με σχέδιο, κοκτέιλ, καφέ-κοκτέιλ ή ακόμα και μια εμπειρία συνδυασμού καφέ με φαγητό. Επιπλέον, στο κεντρικό μπαρ θα υπάρχει η δυνατότητα να δοκιμάσει κάποιος το χαρμάνι της σειράς ¡Tierra!, το ”Reserva De ¡Tierra! Κούβα ”μια πρωτότυπη εμπειρία βιώσιμου καφέ. Το τουρνουά θα μεταμορφωθεί για άλλη μια φορά στο μεγαλύτερο προσωρινό καφέ στον κόσμο, αφιερωμένο σε όλους τους λάτρεις του τένις.