Πιστή στη δέσμευσή της για στήριξη της καινοτομίας στον τομέα των τροφίμων, η Knorr ήταν από τους χορηγούς του ECOTROPHELIA 2021, του ετήσιου διαγωνισμού, που έχει στόχο τη δημιουργία νέων οικολογικών-καινοτόμων προϊόντων διατροφής.
Ο Διαγωνισμός προκηρύχθηκε και φέτος, για 11η φορά, από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), προκειμένου να υποστηρίξει νέους Έλληνες φοιτητές, που ασχολούνται με την επιστήμη των τροφίμων και να αποτελέσει ένα φυτώριο καινοτόμων ιδεών για τη Βιομηχανία Τροφίμων. Οι υποψήφιοι καλούνται να ετοιμάσουν ένα τελικό προϊόν, τρόφιμο ή ποτό, το οποίο να εμπεριέχει οπωσδήποτε στοιχεία οικολογικής καινοτομίας. Το αποτέλεσμα τίθεται σε γευστική δοκιμή σε εθνικό επίπεδο, ενώ στη συνέχεια οι νικητές από κάθε χώρα συμμετέχουν στον αντίστοιχο ευρωπαϊκό Διαγωνισμό.
Στο ECOTROPHELIA μπορούν να λάβουν μέρος οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και ερευνητικών ινστιτούτων της Ελλάδας. Ήδη, από το 2011 μέχρι σήμερα, έχουν συμμετάσχει 546 Φοιτητές από 15 πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας.
«Είμαστε περήφανοι που υπήρξαμε χορηγοί του ECOTROPHELIA 2021», δήλωσε ο Δημήτρης Σερίφης, Marketing Manager Τροφίμων της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas. «Η Knorr βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση καινοτομιών στο χώρο των τροφίμων, ενώ έχει δεσμευτεί να στηρίζει νέες ιδέες και προϊόντα, καθώς και να διερευνά τις προοπτικές και τις εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους προς την κατεύθυνση μιας καθημερινής διατροφής που να σέβεται και να τιμά, όχι μόνο το ανθρώπινο σώμα, αλλά και τον πλανήτη μας. Δίνουμε θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους νέους και τις νέες που διαγωνίστηκαν και τους ευχαριστούμε για τους δημιουργικούς, αισιόδοξους ορίζοντες που μας παρουσίασαν».