Η Heineken, η premium lager μπίρα, γιορτάζει με τον πιο αντισυμβατικό τρόπο τα 150 χρόνια της, αποκαλύπτοντας τους διαφορετικούς τρόπους που την αποκαλούν οι φίλοι της σε διάφορες χώρες του κόσμου, και αναδεικνύοντας ότι, σημασία έχουν οι αξέχαστες στιγμές που δημιουργούμε και απολαμβάνουμε, με κάθε τρόπο.
Η διάσημη μπίρα, συνώνυμο της απόλαυσης και της διασκέδασης, αφήνει στην άκρη τα επετειακά κλισέ και στη νέα τηλεοπτική ταινία της, παρουσιάζει με χιούμορ μερικά από τα «παρατσούκλια» της σε όλο τον κόσμο: “Heineken”, “Haneke”, ”Hanniken” ή «Πράσινη»;
Με αφρό ή χωρίς; Από μπουκάλι ή ποτήρι; Με φαγητό ή χωρίς; Σε οργανωμένη ή ελεύθερη παραλία; Αυτά είναι μόνο μερικά από τα δεκάδες διλήμματα που έχουν γίνει αφορμή συζήτησης σε κάθε ελληνική παρέα, για το πώς την απολαμβάνουμε ή πώς την αποκαλούμε, και αποτυπώνονται πολύ εύστοχα στην τοπική καμπάνια που παρουσιάστηκε πρόσφατα, καλώντας μας να πάρουμε θέση. Η απάντηση σε αυτά τα διλήμματα δεν έχει όμως καμία σημασία, γιατί αυτό που μετρά για τη Heineken είναι να χαρίζει αξέχαστες στιγμές, με όποιο τρόπο κι αν τη ζητάμε και την απολαμβάνουμε.
Αυτό το καλοκαίρι, λοιπόν, η Heineken γιορτάζει τα 150 χρόνια της κι επιπλέον μας προσφέρει αξέχαστες στιγμές με μοναδικά collabs και πολλή μουσική:
Η Heineken ένωσε τις δυνάμεις της με το πιο cool apparel brand WERIDELOCAL και μαζί σχεδίασαν μία limited edition 150 τεμαχίων όπως t–shirt, κάλτσες, key chain & αυτοκόλλητα, που μπορείς να κάνεις δικά σου στον διαγωνισμό που θα τρέχει στα Social Media της Heineken.
Και επειδή κάθε αξέχαστη στιγμή έχει πολλή μουσική, η Heineken δεν θα μπορούσε να λείπει από το πιο hot μουσικό festival της χρονιάς, το Ejekt Festival, όπου το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει μια μοναδική μουσική εμπειρία με ξεχωριστές εκπλήξεις, πάντα παρέα με μια παγωμένη Heineken ή… Πράσινη.
Τέλος, η Heineken έκανε παρέα στον ταλαντούχο Good Job Nicky στο νέο και άκρως καλοκαιρινό video clip “STAY”, που γυρίστηκε στην Πάρο και κυκλοφόρησε στο YouTube πριν λίγες μέρες!