Οι εταιρείες Hershey Co και Ferrero Group υπέβαλαν την Παρασκευή τις οριστικές τους προσφορές για να αποκτήσουν τον κλάδο ζαχαρωδών της Nestle στις ΗΠΑ, σύμφωνα με πληροφορίες του CNBC. Η επιχείρηση, η οποία περιλαμβάνει τα brands, Butterfinger, Baby Ruth, Sno-Caps και Laffy Taffy, εκτιμάται σε 2 δισ. έως 2,5 δισ. δολάρια.
Όπως αναφέρεται, η Ferrero, που είναι γνωστή από την Nutella και τα Ferrero Rocher, φέρεται να προηγείται στην διεκδίκηση, επειδή κινείται πιο επιθετικά ως προς το τίμημα.
Παρόλα αυτά, μπορεί να χρειαστεί άλλη μια εβδομάδα για να ληφθεί απόφαση, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
Η Nestle δήλωσε τον Ιούνιο ότι διερευνούσε στρατηγικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής πώλησης, για την αμερικανική επιχείρηση σοκολάτας και καραμελών. Η επιχείρηση έχει ετήσιες πωλήσεις 900 εκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (924 εκατομμύρια δολάρια) και σύμφωνα με την IBIS World, μερίδιο αγοράς 11,5%.