Aύξηση καθαρών κερδών κατά 11% και οριακή άνοδο πωλήσεων ανακοίνωσε η Heineken (μητρικής εταιρείας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας) για τη χρήση του 2014. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,8 δις. ευρώ, κυρίως ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης στις αναδυόμενες αγορές, αλλά και της διοργάνωσης του Παγκόσμιου Κυπέλλου ποδοσφαίρου στη Γερμανία. Οι πωλήσεις παρουσίασαν οριακή άνοδο, στα 21,191 δις. ευρώ.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% στις αναδυόμενες αγορές, με σημαντική συνεισφορά από το Μεξικό, τη Νιγηρία, τη Βραζιλία και το Βιετνάμ. Οι πωλήσεις στις αναδυόμενες αγορές θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται και το 2015, αλλά με πιο μετριοπαθείς ρυθμούς, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η διοίκηση του ομίλου.
Σε ότι αφορά ειδικότερα το brand Heineken, αναφέρεται ότι η μάρκα παρουσίασε θετικό ρυθμό ανάπτυξης σε όλες τις περιοχές, με ιδιαίτερα ισχυρή διψήφια αύξηση στη Βραζιλία, την Κίνα, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Μεξικό. Η μάρκα ήταν επίσης ισχυρή στην Ισπανία, την Ταϊβάν, την Ταϊλάνδη, τη Ρωσία, τη Σιγκαπούρη και τη Γερμανία, με θετικό ρυθμό ανάπτυξης, που αντιστάθμισε τους χαμηλότερους όγκους, που παρουσίασαν το Βιετνάμ και η Ελλάδα.
Η Heineken αναμένει θετική οργανική ανάπτυξη των εσόδων το 2015 με αύξηση του όγκου πωλήσεων σε ένα πιο μέτριο επίπεδο από το 2014.