Αύξηση κερδών ανακοίνωσε η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο σε όρους πωλήσεων, για το πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις προσδοκίες χάρη στις ισχυρότερες από το αναμενόμενο επιδόσεις στην Ευρώπη.
Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη ύψους 293 εκατ. ευρώ, ποσό που αντανακλά άνοδο 11% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2016. Οι πωλήσεις μπύρας ενισχύθηκαν 0,6% σε οργανική βάση, κυρίως χάρη στην άνοδο στην Ευρώπη και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι αναλυτές, αντίθετα, ανέμεναν πτώση πωλήσεων 0,5%.
«Οι επιδόσεις το πρώτο τρίμηνο συνάδουν με τις προσδοκίες, προσφέροντας ανάπτυξη στους όγκους έναντι ισχυρών συγκριτικών στοιχείων πέρυσι», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ζυθοποιίας, Jean-Francois van Boxmeer.
Ο CEO έχει επεκτείνει τα τελευταία χρόνια την παρουσία της εταιρείας σε ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας, ενώ έχει ισχυροποιήσει τις δραστηριότητες στην Αφρική.
Η εταιρεία, η οποία αποκομίζει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της από αναδυόμενες αγορές, τόνισε πως οι προσδοκίες της για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες.