Η Heineken ανακοίνωσε άνοδο στα ετήσια έσοδα και κέρδη, παρά τις συνεχιζόμενες δυσκολίες από τις νομισματικές ισοτιμίες.
Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο σε όρους πωλήσεων, εμφάνισε λειτουργικά κέρδη ύψους 3,54 δισ. ευρώ το 2016. Αυτό μεταφράζεται σε αύξηση 5% σε σχέση με το 2015. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1% στη διάρκεια του έτους, σε 20,79 δισ. ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Jean-Francois van Boxmeer ανέφερε πως τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς αντανακλούν «ξεκάθαρα ανώτερες επιδόσεις» του χαρτοφυλακίου μαρκών της Heineken, αλλά και του διαφοροποιημένου γεωγραφικού ίχνους της.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους επεκτάθηκε κατά 54 μονάδες βάσεις σε 17%, ξεπερνώντας το στόχο της ζυθοποιίας για διεύρυνση 40 μονάδων βάσης.
Η Heineken ανέφερε ότι θα προτείνει συνολικό μέρισμα 1,34 ευρώ/μετοχή για το 2016, το οποίο αντανακλά άνοδο 3% σε σύγκριση με τον προηγούμενη χρονιά.