Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Happy Meal Readers: Παγκόσμιο πρόγραμμα της McDonald’s για το παιδικό βιβλίο

Happy Meal Readers: Παγκόσμιο πρόγραμμα της McDonald’s για το παιδικό βιβλίο

Κάθε μέρα, εκατομμύρια οικογένειες επισκέπτονται τα εστιατόρια McDonald’s και μοιράζονται στιγμές διασκέδασης. Η McDonald’s τιμά τη χαρά του διαβάσματος και αναδεικνύει το παιδικό βιβλίο ως τρόπο διασκέδασης για την οικογένεια.

Το 2019, η McDonald’s υλοποιεί παγκοσμίως το πρόγραμμα «Happy Meal Readers», προσφέροντας βιβλία ως επιλογή με το παιδικό μενού Happy Meal, σε 82 χώρες του κόσμου. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για οικογένειες και φιλοδοξεί να εμπνεύσει το πάθος για διάβασμα στα παιδιά.

Η McDonald’s συνεργάζεται με τη Cressida Cowell, πολυβραβευμένη συγγραφέα και εικονογράφο της σειράς βιβλίων bestseller How To Train Your Dragon και δημιουργό της σειράς εικονογραφημένων βιβλίων Emily Brown. Η Cowell δημιουργεί μια σειρά 12 αυτοτελών ιστοριών με τίτλο «Οι περιπέτειες των διδύμων Τρίτοπ» που διατίθενται αποκλειστικά μέσα από τα εστιατόρια McDonald’s, στις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Τα βιβλία εκδίδονται από τη μεγαλύτερη εκδοτική εταιρία παιδικών βιβλίων της Βρετανίας, τη Hachette Children’s Group.

Επεκτείνοντας περαιτέρω την εμπειρία διασκέδασης για όλη την οικογένεια, ψηφιακές εκδόσεις των βιβλίων είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή Global Happy Meal App (Happy Studio). Μέσω της εφαρμογής, η οικογένεια μπορεί να διαβάσει την ιστορία και αγγίζοντας την οθόνη να ζωντανέψει τις εικόνες. Επίσης, σκανάροντας το βιβλίο μέσω της εφαρμογής (Happy Studio), αποκαλύπτεται επιπλέον ψηφιακό περιεχόμενο για κάθε ιστορία.

Η Σουηδία ήταν η πρώτη χώρα που εισήγαγε την επιλογή του βιβλίου με το Happy Meal, το 2001. Έκτοτε, αρκετές χώρες υιοθέτησαν την πρακτική αυτή, που εξελίσσεται στο πρόγραμμα «Happy Meal Readers». Μέχρι σήμερα, σχεδόν 450 εκατομμύρια βιβλία έχουν διανεμηθεί με το Happy Meal στο πλαίσιο του προγράμματος.

Στην Ελλάδα, με κάθε Happy Meal και με την επιλογή “βιβλίο ή παιχνίδι”, δύο βιβλία της σειράς θα κυκλοφορούν κάθε οκτώ εβδομάδες. Συνολικά, 12 βιβλία να κυκλοφορήσουν μέσα στο τρέχον έτος.

Όπως σημειώνει ο Victor Tedesco, CEO της Premier Capital plc, «Στη McDonald’s δεσμευόμαστε να προσφέρουμε πλούσιες οικογενειακές εμπειρίες. Ένας πολύ καλός τρόπος να έρθει κοντά η οικογένεια είναι να διαβάζουν μαζί και να μοιράζονται ιστορίες. Η McDonald’s αξιοποιεί το μέγεθός της για να βοηθήσει να γίνει το διάβασμα διασκέδαση για τα παιδιά, να εξάψει τη φαντασία τους και να δημιουργήσει όμορφες στιγμές για όλη την οικογένεια. Οι υπέροχες ιστορίες της Cressida Cowell, αποκλειστικά στα McDonald’s, θα βοηθήσουν να εμπνεύσουν στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα, κάνοντάς το διασκεδαστικό για όλη την οικογένεια».