Οι Βρετανοί καταναλωτές της σοκολάτας Toblerone γεύτηκαν μια μεγάλη απογοήτευση τις τελευταίες ημέρες: η Mondelez αποφάσισε να μεγαλώσει το κενό ανάμεσα στα χαρακτηριστικά τρίγωνα κομμάτια της, με στόχο να μειώσει το βάρος της και κατά συνέπεια, το κόστος.
Η κίνηση αυτή εξόργισε τους Βρετανούς, που έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο με μηνύματα εναντίον της σοκολατοβιομηχανίας.
Η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από τη σοκολάτα, ανακοίνωσε στην επίσημη σελίδα της Toblerone στο Facebook, ότι είχε βρεθεί απέναντι στο εξής δίλημμα: είτε να αλλάξει την εικόνα της σοκολάτας είτε να αυξήσει την τιμή της. Τι έκανε λοιπόν; Επέλεξε το πρώτο και έτσι αύξησε στην ουσία την απόσταση ανάμεσα στις «κορυφές» της σοκολάτας.
Ως αποτέλεσμα, η μεγάλη συσκευασία της Toblerone ζυγίζει πλέον 360 γραμμάρια από 400 γραμμάρια και η μικρή 150 γραμμάρια, από 170 γραμμάρια.
«Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να μείνει το προϊόν προσιτό σε όλους», δήλωσε η εταιρεία.
Ορισμένοι καταναλωτές περιέγραψαν την κίνηση ως «λάθος απόφαση» και είπαν πως τα μεγαλύτερα κενά δείχνουν «ηλίθια». Από τα σχόλια των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν λείπουν οι αναφορές στις αμερικανικές εκλογές αλλά και στο… Brexit. Ειδικότερα, κάποιοι καταναλωτές έθεσαν το ερώτημα: «Μήπως για όλα ευθύνεται το Brexit;».
Ωστόσο, εκπρόσωπος της Mondelez παραδέχθηκε ότι η συναλλαγματική ισοτιμία σίγουρα δεν είναι η επιθυμητή, αλλά τόνισε ότι «η αλλαγή δεν έγινε λόγω του Brexit».