Ειδήσεις
Home / Top Slider / Η Premier Capital, licencee της McDonald’s, επενδύει €10 εκατ. σε καινοτομία

Η Premier Capital, licencee της McDonald’s, επενδύει €10 εκατ. σε καινοτομία

Η Premier Capital plc, developmental licencee της McDonald’s σε έξι ευρωπαϊκές αγορές με έδρα τη Μάλτα, προχωρά στην υλοποίηση ενός επενδυτικού προγράμματος ύψους 10 εκατ. ευρώ σε καινοτομία, με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τόσο μέσα στα εστιατόρια όσο και μέσω ψηφιακής εφαρμογής (mobile app).

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θα έχουν επενδυθεί περισσότερα από 4,5 εκατ. ευρώ στην εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας σε 50 εστιατόρια, υφιστάμενα και νέα, στην Ελλάδα, τις Βαλτικές χώρες (Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία), τη Μάλτα και τη Ρουμανία. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα συνδέει άμεσα τα ψηφιακά συστήματα αυτόματης συναλλαγής (kiosks) που βρίσκονται στο lobby του εστιατορίου, με νέες διαδικασίες προετοιμασίας γευμάτων στην κουζίνα. Τα γεύματα ετοιμάζονται από το προσωπικό σύμφωνα με τις παραγγελίες που δέχονται μέσω των kiosks που βρίσκονται στο lobby του εστιατορίου. Με τον τρόπο αυτό η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται πιο αποτελεσματική.

Η Premier Capital λειτουργεί σήμερα 136 εστιατόρια και απασχολεί περισσότερους από 7.000 εργαζόμενους, ενώ τον περασμένο χρόνο εξυπηρετήθηκαν στα εστιατόρια McDonald’s του ομίλου περισσότεροι από 105 εκατομμύρια πελάτες. Το 2017 λειτούργησαν συνολικά τρία νέα εστιατόρια σε Ελλάδα, Λιθουανία και Ρουμανία, ενώ μέχρι το τέλος του έτους πρόκειται να λειτουργήσουν ακόμα πέντε εστιατόρια σε Λιθουανία, Ρουμανία και Μάλτα.

Παράλληλα με το φιλόδοξο πρόγραμμα δημιουργίας νέων εστιατορίων, η Premier Capital υλοποιεί στο δίκτυό της και το πρόγραμμα ενσωμάτωσης της ολοκληρωμένης πλατφόρμας. Την επόμενη διετία 2018-2019 θα επενδυθούν προς την κατεύθυνση της καινοτομίας επιπλέον 5,5 εκατ. ευρώ. Τα 34 εστιατόρια McDonald’s στη Λετονία, τη Λιθουανία και την Εσθονία θα έχουν εγκαταστήσει τη νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα μέχρι το τέλος του 2018, ενώ στόχος είναι μέχρι το 2021 η πλατφόρμα να λειτουργεί σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s που διαχειρίζεται η Premier Capital στις 6 αγορές. Εκτιμάται, δε, ότι το 2021 ο συνολικός αριθμός των εστιατορίων θα πλησιάζει τα 200.

Επιπλέον, η Premier Capital ακολουθεί τη στρατηγική της McDonald’s Corporation για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της ψηφιακά, ιδιαίτερα στα κινητά τηλέφωνα (mobile). Το McDonald’s mobile app λειτουργεί από την Premier Capital στην Ελλάδα, τις Βαλτικές χώρες και τη Ρουμανία, και θα εισαχθεί στη Μάλτα το 2018. Μέχρι τώρα οι επενδύσεις προς την κατεύθυνση αυτή ανέρχονται περίπου σε 400.000 ευρώ και συνεχίζονται με αναβαθμίσεις και επεκτάσεις.

Το mobile App περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εύρεση εστιατορίων, ενημέρωση και πληροφορίες μενού και προσφορές. Εκτός των συνεχών αναβαθμίσεων, οι μελλοντικές εκδόσεις ενδέχεται να περιλαμβάνουν επιπλέον λειτουργίες όπως mobile orders (παραγγελίες μέσω κινητού) με τη χρήση της υπηρεσίας Drive Thru, καθώς και τη δυνατότητα mobile payment (πληρωμές μέσω κινητού).

Στη Ρουμανία η εφαρμογή είχε 80.000 λήψεις τον πρώτο μήνα, ενώ πλέον ο συνολικός αριθμός φτάνει τις 200.000. Στις Βαλτικές χώρες οι συνολικές λήψεις είναι 230.000, με μέσο όρο 11.000 ανά μήνα. Στην Ελλάδα έφτασε τις 32.300 από το λανσάρισμά της τους προηγούμενους μήνες.

«Η καινοτομία αλλάζει όλη την αλληλεπίδραση μεταξύ της McDonald’s και των πελατών της», λέει ο Managing Director της Premier Capital, Victor Tedesco. «Είναι ένας βασικός πυλώνας στον σχεδιασμό μας για όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, γιατί σκοπός μας είναι να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Όλη η ομάδα μας λειτουργεί με αυτό το όραμα. Αναλύουμε συνεχώς την κάθε λεπτομέρεια στην εμπειρία που προσφέρουμε στον πελάτη με στόχο να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς μας και να φέρνουμε το brand πιο κοντά στους πελάτες μας».