H πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης ταινίας πραγματοποιήθηκε και στην Ελλάδα, όπου λαμπεροί καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ξεδιψάσουν
με μια δροσιστική Heineken
Με ένα εορταστικό διαφημιστικό σποτ, η Heineken® ανακοίνωσε παγκοσίως την κυκλοφορία της νέας ταινίας του James Bond, «No Time To Die». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στους θαυμαστές που περίμεναν με ανυπομονησία την επόμενη ταινία του αγαπημένου τους πράκτορα και παρουσιάζει τον Daniel Craig να περιμένει υπομονετικά για την πρώτη απολαυστική γουλιά από μια παγωμένη μπίρα Heineken®, καταλήγοντας ότι τα καλύτερα έρχονται σε αυτούς που περιμένουν.
Στην Ελλάδα, η πολυαναμενόμενη ταινία «No Time To Die» έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου με αγαπημένες προσωπικότητες, ανάμεσα στους καλεσμένους. Στην λαμπερή πρεμιέρα, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης στο θέατρο Παλλάς, παρεβρέθηκαν δημοφιλείς καλλιτέχνες και δημοσιογράφοι, που παρακολούθησαν πρώτοι τον Daniel Craig, να ενσαρκώνει τον θρυλικό πράκτορα για τελευταία φορά. Κατά το διάλειμμα και μετά το τέλος της ταινίας, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δροσιστικές Heineken® και Heineken 0.0®, από το ειδικά διαμορφωμένο bar του brand στο χώρο.