Ειδήσεις
Home / Retail / To brand Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά

To brand Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά

Ανακοινώθηκε και επισήμως από τον όμιλο Carrefour, η επιστροφή στην Ελλάδα του γαλλικού brand σούπερ μάρκετ, δέκα χρόνια μετά από την αποχώρηση από την ελληνική αγορά, με την λειτουργία των πρώτων καταστημάτων μέσα στο 2022.

Η επιστροφή της Carrefour και η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων πρόκειται να γίνει από την Retail & More, θυγατρική της Τeleunicom και μέλος του ομίλου ΑVΕ, ιδιοκτησίας Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη. Το τιμόνι της Retail & More ανήκει στον Βασίλη Στασινούλια, που στο παρελθόν κατείχε υψηλόβαθμες θέσεις στην Carrefour.

Η ελληνική εταιρεία, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, θα έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει καταστήματα με νέα επωνυμία όπως επίσης και να παρέχει κατ΄ αποκλειστικότητα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Carrefour. Για την ανάπτυξη του δικτύου θα επιδιωχθεί η συνεργασία με μικρές τοπικές αλυσίδες που θα φέρουν πλέον την επωνυμία Carrefour. Παρουσία θα έχει η Carrefour και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω της ανάπτυξης ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ. Σε πρώτη φάση τουλάχιστον δεν αναμένεται η ανάπτυξη υπερμάρκετ.

H σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour επιστρέφουν στην Ελλάδα με τη συνεργασία που υπεγράφη με την Retail & more

 

Η Carrefour International Partneship ανακοινώνει με χαρά μια νέα συνεργασία που υπεγράφη με την Retail & more S.A., θυγατρική του Ομίλου Teleunicom, προκειμένου να επαναφέρουν το σήμα και τα κορυφαία προϊόντα της Carrefour στους Έλληνες καταναλωτές.

Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο κ. Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων  και των  καινοτόμων  εμπορικών μοντέλων της Carrefour  στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού  omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter