Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / H Beverage World με νέες premium και craft προτάσεις

H Beverage World με νέες premium και craft προτάσεις

 της για κάθε στιγμή και κάθε περίσταση

Αθήνα, 16 Φεβρουαρίου 2023 – Η Beverage World «έκλεψε» τις εντυπώσεις στην φετινή διοργάνωση HORECA 2023. Με την παρουσίαση του νέου blend της Lavazza «La Reserva de Tierra: Cuba», το ανανεωμένο profile της craft μπύρας VOREIA, αλλά και το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος της «Μηλίτσας», που πρόκειται για έναν craft μηλίτη, κατόρθωσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον εκατοντάδων επαγγελματιών.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν για πρώτη φορά το premium blend “La Reserva de Tierra: Cuba”, που αποτελείται από κόκκους washed Arabica & Robusta, με απαλές νότες κακάο και μια γλυκιά επίγευση κρασιού. Με αυτό το νέο χαρμάνι, η LAVAZZA επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα, καθώς αυτή η μοναδική εμπειρία καφέ προκύπτει από τη συνεργασία της με φάρμες που προωθούν τον βιολογικό καφέ από την Κούβα και φροντίζουν για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Το “La Reserva de Tierra: Cuba” προέρχεται από τις φυτείες στο Σαντιάγο και τη Γκράνμα στην Κούβα, όπου το Ίδρυμα Lavazza συμμετέχει στην επιδίωξη των ακόλουθων στόχων: διατήρηση δασών, βελτίωση γεωργικών πρακτικών, βελτίωση της ποιότητας του καφέ, ενδυνάμωση γυναικών και νέων, δίκαιη εφοδιαστική αλυσίδα.

Επίσης, οι επαγγελματίες του χώρου γνώρισαν από κοντά όχι μόνο την ισορροπημένη αρωματική γεύση της craft μπύρας Voreia, αλλά και την νέα φρέσκια ταυτότητα της που ήρθε για να την κάνει ακόμα πιο memorable, αλλά και ευδιάκριτη στα σημεία πώλησης. Η εμπειρία της “Around the Clock” στρατηγικής της Beverage World δεν σταματά εδώ. Οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν για πρώτη φορά τις γεύσεις του νέου, craft cider, «Μηλίτσα» που παράγεται με επιλεγμένες ποικιλίες ζουμερών μήλων από τοπικούς παραγωγούς της Κύπρου, όπως λόρτικα και καθιστά από την περιοχής της Πιτσιλιάς.

 

Για μια ακόμα χρονιά, τα περίπτερα της Beverage World υποδέχθηκαν πλήθος από επισκέπτες, γεγονός που επιβεβαιώνει την πίστη των επαγγελματιών του Τουρισμού και της Εστίασης στα ξεχωριστά και premium  brands της εταιρείας.